Що робити, якщо не виходить пройти верифікацію
На сервісі MyCredit Ви можете пройти верифікацію двома способами: це BankID, а також фотоверифікація.
BankID потребує менше зусиль з Вашого боку, оскільки автоматично підтягує дані з банку, клієнтом якого Ви є. Якщо з якихось причин цей спосіб Вам недоступний, альтернативою є фотоверифікація. В цьому випадку Ви фотографуєте себе та свої документи для ідентифікації особистості.
Що робити, якщо система не приймає фото?
Можливо, зображення Вашого обличчя або документів нечітке. В такому разі, спробуйте поліпшити освітлення. Якщо фронтальна камера Вашого смартфону має слабку роздільну здатність, попросіть когось сфотографувати Вас. У основної камери смартфону роздільна здатність краща.
Також, під час перевірки на Вас не має бути головного убору та сонцезахисних окулярів. Якщо Ваша зовнішність змінилася та відрізняється від фотографії в паспорті, можливо, система не може ідентифікувати вас. В такому разі, пройти перевірку доведеться іншим способом. Проходити фотоверифікацію система дозволяє тричі, що три дні.