Що робити, якщо при реєстрації через BankID виникає помилка?

При використанні BankID НБУ Ви можете зіткнутися з технічними помилками:

  • в анкету MyCredit завантажились старі або недостовірні дані;
  • переплутані поля анкети (наприклад, в поле з прізвищем зазначено ім'я).

Інформацію, отриману від BankID НБУ, не можна змінити вручну. Ця заборона допомагає нам боротися з шахраями.

Щоб виправити помилки в реєстраційній анкеті, зв'яжіться з фахівцями Служби турботи зручним способом: по телефону або в онлайн-чаті. Якщо дані в анкеті будуть недостовірними, Ви не зможете пройти реєстрацію і отримати кредит.

Чи була ця відповідь Вам корисна?
Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
content-manager
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care
img