Незважаючи на багато вихідних і святкових днів, команда MyCredit продуктивно працювала в травні і підготувала для вас кілька приємних сюрпризів. Ми добре попрацювали і готові поділитися результатами нашої роботи.
Отже, чим запам'ятався травень:
Провели "Перший травневий квест"
Травневі свята надихнули нас на креативну ідею. Ми розробили і провели акцію "Перший травневий квест", в якій кожен учасник міг зібрати промокод на 50%, а три щасливчики стали володарями крутих подарунків.
За допомогою сервісу random.org ми розіграли серед учасників акції BBQ-гриль і два набори для барбекю!
Ось уже сьомий місяць у нас діє кешбек-програма "Ділимо витрати навпіл", в якій ми повертаємо переможцю відсотки по активному кредиту. У травні ми повернули переможцям рекордну суму - 6 000 гривень!
Нагадуємо, розіграш за програмою кешбек проводиться щотижня по четвергах.
Для команди MyCredit головне - допомогти клієнту в будь-якій ситуації. Тепер фахівці клієнтської підтримки проходять тренінги на постійній основі. Цього місяця працівники call-центру почули поради про те, як сформувати клієнтоорієнтований світогляд, навчилися виробляти компромісні рішення, розуміти очікування, мотивації, вигоди і страхи клієнта.
Дали інтерв'ю для "Першого ділового"
Іван Кривич, директор сервісу онлайн-кредитування MyCredit, побував в редакції "Першого ділового", де поділився статистикою сервісу, розповів хто і на що бере кредити в 2018 році, а також відповів на питання, як виглядає потенційний клієнт сервісу мікрокредитування.
Попереду спекотне літо і спекотні сюрпризи від MyCredit! Слідкуйте за нашими новинами. Зовсім скоро ми порадуємо вас новою акцією й оновленнями на сайті.
Спасибі всім клієнтам за відгуки. Завдяки вам ми можемо покращувати роботу нашого сервісу.
Сподобалися нововведення або є побажання для майбутніх змін? Діліться своїми ідеями в коментарях на нашій сторінці в Facebook.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, йде процесЗачекайте, заявка обробляєтьсяПісля закінчення часу очікування рекомендуємо звернутися в Службу турботи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися