Великодній місяць наповнений особливою душевною атмосферою. Всі готуються до свята, і передчувають довгі вихідні. Напередодні свята команда MyCredit працювала ще активніше, щоб встигнути реалізувати всі задумані плани. І нам це вдалося.
Отже, що команда MyCredit підготувала в квітні:
Провели акцію "Сімейні цінності MyCredit"
Протягом усього місяця на нашому сайті діяла акція "Сімейні цінності MyCredit". Учасники акції могли зібрати свій великодній кошик, розрахувати його вартість, і виграти 1 з 10 продуктових кошиків, які команда MyCredit приготувала для переможців. 29.04.2019 ми підвели підсумки акції і назвали імена переможців.
Ми безперервно удосконалюємо наш сервіс і сайт, намагаємося зробити його простим і зрозумілим для наших клієнтів. У квітні ми розробили і впровадили новий дизайн головної сторінки сайту. Оновлена головна сторінка MyCredit стала ще більш функціональною, стильною і зручною в користуванні.
Щоб погасити кредит в MyCredit тепер не обов'язково заходити в особистий кабінет користувача. Ви можете скористатися функцією "Оплата за номером телефону" і погасити позику буквально в кілька кліків. Знайти цю функцію можна на головній сторінці нашого сайту в розділі "Як погасити кредит".
У квітні підписники сторінок MyCredit в соціальних мережах могли виграти корисні призи до травневих свят. У Instagram ми розіграли електрогриль, у Telegram-каналі - набір для барбекю, у Facebook - набір для пікніка.
Розіграші на сторінці MyCredit у Facebook і Telegram-каналі тривають. Поспішайте взяти участь.
Квітень закінчився, але команда MyCredit рухається тільки вперед! У нас грандіозні плани на травень і ми щосили займаємося їх реалізацією. Слідкуйте за нашими новинами, щоб першим дізнаватися про оновлення та спеціальні пропозиції нашого сервісу.
Дякуємо всім клієнтам за відгуки. Ви допомагаєте нам ставати краще.
Сподобалися нововведення або виникли ідеї для майбутніх оновлень? Ми завжди чекаємо ваших коментарів на нашій сторінці в Facebook або в Direct Instagram. Ми обов'язково прислухаємося до ваших рекомендацій і реалізуємо їх у майбутньому.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, йде процесЗачекайте, заявка обробляєтьсяПісля закінчення часу очікування рекомендуємо звернутися в Службу турботи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися