Передноворічні приємності від MyCredit

december
28 грудня 2017

Останній місяць року несе в собі особливу святкову атмосферу: всюди відчувається романтика новорічного періоду, в повітрі витає добро і тепло. Новорічний настрій надихнув команду МyCredit на плідну і насичену роботу, і в грудні ми підготували для наших клієнтів безліч приємних сюрпризів.

Отже, що ж сталося в грудні:

  1. Срібло в номінації“Кращий сервіс онлайн-кредитування”.

    psm2017

    У грудні відбулося нагородження переможців щорічної премії PSM Awards 2017, в якій взяли участь кращі українські компанії та експерти в сфері e-commerce і FinTech. Рейтинг формувався шляхом користувацького голосування, за результатами якого компанія MyCredit отримала найвищу нагороду в номінації "Кращий сервіс онлайн-кредитування".



    Детальніше

  2. Новорічні акція від МyCredit.

    newyear2

    Запустили нову акцію - на нашому сайті відчинила свої двері Новорічна країна МyCredit. Новорічна країна - це чарівна казка, яка складається з безлічі елементів, в кожному з яких може знаходитися подарунок. Беріть участь і вигравайте 10 крутих гаджетів і 10 промокодів зі знижками до 50%!

    Детальніше

  3. Новий “Особистий кабінет” MyCredit.

    Компанія MyCredit йде в ногу з часом і технологіями, тому наші фахівці постійно вдосконалюють інтерфейс сайту, роблячи його більш зручним і функціональним. У цьому місяці ми запустили в роботу оновлений "Особистий кабінет". Ми намагалися зробити його максимально сучасним і простим у користуванні. Змінився зовнішній вигляд кабінету.

    Детальніше

    newoffice1
  4. Можливість реструктуризації боргу в MyCredit.

    restr

    MyCredit вважає, що відносини з клієнтом повинні бути теплими і дружніми. Ми намагаємося увійти в становище і піти на поступки клієнту, навіть коли трапляються важкі ситуації. Тому ми запустили функцію реструктуризації, якою можна скористатися коли з'явилася заборгованість по кредиту та виплатити його кількома платежами. Оформити реструктуризацію можна в особистому кабінеті користувача абсолютно безкоштовно.

  5. Тренінг для фахівців call-центру.

    Головне завдання фахівців MyCredit - допомогти клієнту і бути корисним йому в будь-якій ситуації. У цьому місяці співробітники нашого call-центру пройшли тренінг по роботі з клієнтами, де поліпшили свої комунікативні навички, почули корисні поради по структурі й логіці діалогу і дізналися як розвинути швидкість і концентрацію при спілкуванні з клієнтом.

    call1

Грудень добігає кінця, а сюрпризи від MyCredit тривають. Слідкуйте за нашими новинами, щоб бути в курсі всіх гарячих пропозицій холодною зимою.

Спасибі всім клієнтам за відгуки. Завдяки вам ми можемо вдосконалювати роботу нашого сервісу.

Сподобалися наші нововведення або є побажання для майбутніх змін? Діліться своєю думкою в коментарях у Facebook.