Останній місяць зими став продуктивним і насиченим для команди MyCredit. Ми активно вдосконалювали наш сервіс, запустили нову круту акцію й навіть знизили процентну ставку!
Отже, що ми змогли реалізувати в лютому:
Запустили акцію "Створюй мрії".
Для того, щоб порадувати наших клієнтів, ми запустили нову акцію - "Створюй мрії", за умовами якої подарунки отримають відразу 10 учасників! Потрібно просто розповісти про своє бажання, а ми втілимо його в життя. Але будьте уважними, ціна бажаного подарунка не повинна перевищувати 3 000!
Відсоткова ставка стала ще нижче, а термін кредиту збільшився! Тепер для клієнтів, які користуються послугами нашого сервісу вперше, процентна ставка становить 0,01%, при цьому і максимальний термін кредитування став більше - взяти перший кредит можна на цілих 30 днів.
Вдосконалили рубрику "Питання-відповідь".
Дізнатися відповіді на всі питання про сервіс стало ще зручніше. Ми пропрацювали відповіді на актуальні питання і прибрали застарілу інформацію. Щоб знайти необхідну інформацію більше не потрібно перечитувати весь список питань - з'явилося поле для пошуку відповідей.
У нашому сервісі ще з листопада діяла акція "Великий розіграш MyCredit", взяти участь в якій міг будь-хто. Для цього потрібно було заповнити форму на сайті і чекати оголошення результатів.
Щомісяця серед усіх, хто виконав умови акції, ми розігрували круті гаджети. А в лютому ми розіграли головний приз - iPhone7!
Тепер розділи нашого сайту "Блог" і "Акції" стали більш зручними й функціональними, а знайти в них потрібну інформацію стало ще простіше.
Стали експертом в сфері мікрокредитування.
У лютому директор сервісу MyCredit Іван Кривич дав інтерв'ю для таких відомих ресурсів як "Новий час", "MC Today" та "Перший діловий канал". Це говорить про те, що компанії вдалося вийти на новий рівень й отримати визнання широкої аудиторії.
Слідкуйте за нашими оновленнями. У березні вас чекає безліч приємних сюрпризів від MyCredit!
Дякуємо всім клієнтам за відгуки. Завдяки вам ми можемо покращувати роботу нашого сервісу.
Сподобалися наші нововведення або є побажання для майбутніх змін? Діліться своїми ідеями в коментарях у
Facebook.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, будь ласкаЗачекайте, заявка обробляєтьсяВиконуємо запит до платіжної системи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися