Жовтень - місяць збору врожаю. Ось і ми зібрали найцікавіші події жовтня в MyCredit і готові ними поділитися.
Отже, що команда MyCredit підготувала в цьому місяці:
Запустили мобільний додаток MyCredit
Ми довго до цього йшли і нарешті запустили новий мобільний додаток для Android. Мобільність, функціональність і можливість управляти своїм кредитом 24/7 - головні характеристики додатку MyCredit. У ньому ви можете оформляти позики за спрощеною процедурою кредитування. Ми не могли залишити цю подію без сюрпризу для улюблених клієнтів і тому для всіх, хто оформляє позику через додаток діє знижка 35%!
Команда MyCredit вже довгий час з готовністю підтримує благодійні ініціативи. Для кожного з нас важливо надавати допомогу тим, хто її потребує. Тому ми починаємо співпрацю на постійній основі з благодійним фондом "Таблеточки". Одна гривня з кожного кредиту в MyCredit буде перерахована на лікування онкохворим дітям.
На сайті MyCredit ми надійно сховали 10 монстрів, які охороняють промокоди на знижки до 70%. Персонажі знаходяться на різних сторінках сайту, і щоб знайти деяких з них потрібно постаратися. Зате знижки вас приємно здивують! Коли монстр попався, на нього потрібно натиснути, і ви побачите, яку знижку ховає персонаж. Вдалого полювання!
PCI DSS - це міжнародний стандарт безпеки зберігання даних користувачів платіжних карток. Наявність сертифіката підтверджує надійність захисту інформації користувачів і гарантує її на всіх можливих рівнях. У цьому місяці сервіс MyCredit успішно пройшов другий етап сертифікації PCI DSS.
У жовтні ми провели зйомки рекламного ролика для нашої компанії. Для команди MyCredit це масштабна і довгоочікувана подія. Ми дуже хотіли розділити радість з нашими клієнтами і тому розіграли місце в знімальній команді. Зовсім скоро ви побачите наш ролик. Сподіваємося вам сподобається.
Жовтень закінчується, але MyCredit рухається тільки вперед! Слідкуйте за нашими новинами. Ми активно працюємо над оновленнями, які обов'язково порадують вас в листопаді.
Спасибі всім клієнтам за відгуки. Саме ви допомагаєте нам стати краще.
Сподобалися нововведення або є ідеї для майбутніх змін? Діліться своєю думкою на нашій сторінці в Facebook або в Direct Instagram. Ми обов'язково прислухаємося до ваших порад і в майбутньому реалізуємо їх.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, будь ласкаЗачекайте, заявка обробляєтьсяВиконуємо запит до платіжної системи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися