За вікном + 30 ° C, частина співробітників насолоджується довгоочікуваною відпусткою, однак, це не завадило команді MyCredit продуктивно попрацювати у цьому місяці. У липні ми реалізували всі задумані плани.
І ось, що у нас вийшло:
Провели розіграш яскравих літніх матраців у соціальних мережах
Щоб отримати приз у Facebook, потрібно було зробити одну з простих дій: поставити лайк, зробити репост або відзначити друга в коментарях. А учасники, які виконали всі три - могли виграти відразу три подарунка! Щоб виграти матрац у Telegrаm-каналі потрібно було просто заповнити форму і чекати дня розіграшу.
Переможцями акції у Facebook стали: Людмила Радченко (матрац-морозиво), Адріана Білан (матрац-льодяник) і Олена Ніцик (матрац-капкейк). У розіграші в Telegrаm приз отримав Микита Попов (матрац-кавун).
У цьому місяці в Одесі відбулася щорічна конференція з інтернет-маркетингу 8P. Члени команди MyCredit відвідали конференцію, зарядилися позитивними емоціями і привезли з собою море корисних речей, серед яких - класні ідеї для нових акцій.
Ввели графік роботи 24/7
З 28.07.2018 наш відділ клієнтської підтримки працює в режимі 24/7. Це означає, що тепер заявки клієнтів розглядаються в будь-який час доби і якщо у вас виникли питання, ви отримаєте відповіді на них в будь-який час дня або ночі.
Запустили акцію "Краще літо" в Facebook
Ми продовжуємо радувати наших клієнтів уFacebook! У липні ми запустили акцію, в якій можна гарантовано отримати промокод на знижку 50%, щосереди - можливість виграти 150 гривень на мобільний і футболку MyCredit, а 30.08.2018 - шанс отримати головний приз - екшн-камеру Xiaomi Yi Action Cam.
MyCredit потрапив у номінацію "Кращий сервіс кредитів онлайн"
Сервіс MyCredit претендує на звання "Кращого сервісу кредитів онлайн" в рейтингу "Української народної премії 2018". Рейтинг проводиться шляхом голосування користувачів і вже шостий рік визначає кращі товари та послуги українського ринку.
Вся команда MyCredit дуже чекає вашої підтримки! Якщо згодні, що MyCredit - кращий сервіс, голосуйте! Ваш голос може виявитися вирішальним.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, йде процесЗачекайте, заявка обробляєтьсяПісля закінчення часу очікування рекомендуємо звернутися в Службу турботи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися