Серпень — завжди особливий для MyCredit. Бо в цьому місяці ми святкуємо День народження, нам виповнилося 6 років! Хоча 2022 рік набрав 100 із 10 балів по шкалі випробувань, ми знайшли можливості відзначити наше свято суперцікавою акцією з подарунками у вигляді величезного кешбеку.
Отже, давайте згадаємо, чим запам'ятався серпень для MyCredit:
Отримали нагороди FinAwards 2022
П'ята церемонія нагородження переможців FinAwards 2022 мала відбутися в березні, але… Але відбулася в серпні. Це щорічний конкурс, у якому банки, страхові та мікрофінансові компанії змагаються за звання кращих.
За результатами голосування MyCredit отримав нагороди аж у чотирьох номінаціях: золото в категорії «Провідні технології та інновації», срібло — в «Краща МФО онлайн», «Краща рекламна кампанія», «Кращий директор по маркетингу». Пишаємося! Ці відзнаки дуже важливі для нас.
Продовжили акцію «Все буде Україна»
До кінця літа всі наші клієнти, у кого залишилися незакриті позики, відкриті до 24.02.2022 р., мали можливість закрити їх, сплативши лише тіло.
Звичайно, це безпрецедентний випадок. Але й ситуація в країні — найскладніша за всі часи незалежності. Тому йти на зустріч одне одному — єдине правильне рішення.
Влаштували акцію “MyCredit Turbo-money”
За її умовами ми дарували великі бонуси усім своїм клієнтам. Ними можна було сплатити відсотки по кредитам.
Дякуємо за ваші відгуки, друзі. Ми зрозуміли, що акція вам сподобалася, тож обов'язково повторимо її ще.
Вишенька на торті: провели акцію 6 Turbo-років поруч!
Так, це була акція до Дня народження. За її умовами ми подарували усім клієнтам величезні бонуси. Найбільші в історії компанії.
Вона тривала лише тиждень. Усі, хто встиг узяти в ній участь, справжні везунчики, бо підписали свої Договори на дуже вигідних умовах.
На цьому ми прощаємося з літом 2022 року. Обіцяємо, що підготуємо восени ще більше цікавих пропозицій. Уявляєте, до Нового року залишилося якихось чотири місяці… Віримо, що вся Україна святкуватиме під мирним небом.
Сподобалися нововведення або з'явилися ідеї як поліпшити наш сервіс? Діліться своєю думкою на нашій сторінці в Facebook або в Direct Instagram. Ми обов'язково прислухаємося до ваших порад та реалізуємо їх в майбутньому.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, будь ласкаЗачекайте, заявка обробляєтьсяВиконуємо запит до платіжної системи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися