ТОП 10 питань
Як увійти в Особистий кабінет MyCredit

Шановний клієнт, особистий кабінет користувача MyCredit - це персональна сторінка клієнта в сервісі. У ньому ви зможете відслідковувати інформацію щодо активного кредиту, вивчити умови програми лояльності «Улюблений клієнт», подавати заявки на кредити, редагувати особисту інформацію. Для реєстрації особистого кабінету необхідно мати під рукою мобільний телефон, паспорт і ІПН. Також вам знадобиться ваша особиста банківська картка VISA або MASTERCARD. Детальніше

Чому мені відмовили?

Шановний клієнт, причину відмови конкретному клієнту верифікатори не повідомляють, але згідно з правилами MyCredit при видачі кредиту ми в першу чергу аналізуємо вашу кредитну історію й ретельно перевіряємо чесність відповідей в кредитній заявці. Детальніше

Як подати заявку на оформлення кредиту?

Шановний клієнт, процедура оформлення заявки в MyСredit максимально проста і, як правило, займає не більше 10 хвилин. Для вас ми підготували докладну інструкцію про те, як подати заявку на кредит. Детальніше

Чи розглядаються заявки у вихідні? А вночі?

Шановний клієнт, подати заявку на кредит та отримати кошти в MyCredit ви можете цілодобово. Детальніше

На яку суму можливо оформити кредит?

Шановний клієнт, сервіс онлайн-кредитування MyCredit надає послуги мікрокредитування клієнтів. Мінімальна сума, на яку ви можете оформити позику становить 100 гривень, максимальна - 18 000 гривень. Детальніше

На скільки днів можливо продовжити кредит (підключити пролонгацію)?

Шановний клієнт, продовжити кредит в сервісі онлайн-кредитування MyCredit можна на будь-який зручний для вас термін, який не перевищує початковий термін кредитування. Детальніше

Скільки часу розглядається заявка на кредит і як дізнатися результат?

Шановний клієнт, термін розгляду заявки становить 10-15 хвилин для першого кредиту і 5 хвилин для наступних. Детальніше

Чи можливо в MyCredit погашати кредит частинами?

Шановний клієнт, у MyCredit можна погашати кредит будь-якими зручними частинами. Головне - оплатити позику повністю до зазначеної в договорі дати погашення. У разі часткового погашення, відсотки нараховуватимуться тільки на розмір непогашеної частини кредиту. Детальніше

Заявка на кредит була відхилена. Чи можна подати заявку ще раз ?

Шановний клієнт, якщо вам відмовили - подати заявку на кредит знову ви зможете через 7 днів з моменту відмови. Детальніше

Де я можу оплатити кредит?

Шановний клієнт, здійснити платіж по кредиту в MyCredit ви можете у відділенні будь-якого банку, що знаходиться на території України, в платіжних терміналах самообслуговування ПриватБанку, Ibox, EasyPay, City24. Також оплатити позику можна за допомогою вашої банківської картки - в особистому кабінеті MyCredit або в інтернет-банкінгу вашого банку. Детальніше

Оформлення кредиту
Як подати заявку на оформлення кредиту?

Шановний клієнт, для того щоб подати заявку на кредит в MyCredit вам потрібно виконати кілька простих дій. Щоб побачити детальну інструкцію як подати заявку на кредит - натискайте "Детальніше". Детальніше

Чи обов'язково вказувати мобільний телефон для реєстрації ?

Шановний клієнт, для реєстрації в сервісі онлайн-кредитування MyCredit потрібно обов'язково вказувати ваш особистий номер телефону, активний на момент реєстрації. Детальніше

Не виходить зареєструватися через BankID НБУ, що мені робити?

Шановний клієнт, якщо ви підтвердили передачу даних BankID НБУ, а реєстраційна анкета залишилася порожньою, зверніться в Службу турботи. Детальніше

Я погасив кредит. Коли я зможу подати заявку на наступний?

Шановний клієнт, оформити заявку на наступний кредит ви можете відразу після повного погашення попереднього. Детальніше

Заявка на кредит була відхилена. Чи можна подати заявку ще раз ?

Шановний клієнт, подати заявку на кредит повторно ви можете мінімум через 7 днів після відмови. Детальніше

Скільки часу розглядається заявка на кредит і як дізнатися результат?

Шановний клієнт, заявки на отримання кредиту від нових клієнтів розглядаються протягом 10-15 хвилин. Якщо ви вже брали у нас кредит - система розглядає заявку автоматично протягом 5 хвилин. Детальніше

При реєстрації через BankID НБУ в анкету підтягнулися дані з помилкою. Що робити?

Шановний клієнт, якщо BankID НБУ підтягнув ваші персональні дані з помилкою, зверніться в Службу турботи MyCredit. Детальніше

Мені не прийшло SMS з кодом підтвердження . Що мені робити?

Шановний клієнт, якщо вам не прийшло SMS, перевірте правильність номера телефону в особистому кабінеті і натисніть кнопку «повторити SMS». Причини, за якими ви не отримали повідомлення можуть бути самими різними й усунути їх можна кількома способами: Детальніше

На яку суму можливо оформити кредит?

Шановний клієнт, у MyCredit ви можете взяти позику на суму від 100 гривень до 18 000. Детальніше

У мене немає адреси електронної пошти? Як зареєструвати електронну пошту?

Шановний клієнт, наявність електронної поштової скриньки - одна з умов оформлення кредиту в MyCredit. Електронна пошта знадобиться вам для роботи з нашим сервісом: за допомогою електронної пошти ви зможете відновити загублений або забутий пароль, туди будуть надсилатися важливі повідомлення, наприклад, про схвалення кредиту або про необхідність його погашення і т. д. Спеціально для вас ми підготували просту інструкцію по реєстрації електронної пошти на популярних сервісах. Ознайомитися з інструкцією ви можете, натиснувши кнопку "Детальніше". Детальніше

Скільки коштує оформити кредит в MyCredit?

Шановний клієнт, при першому зверненні процентна ставка в сервісі MyCredit становить 0,01% за день користування кредитними коштами. Ставка при наступних зверненнях становить 1,99%. При цьому, постійні клієнти MyCredit можуть оформляти позику за зниженою ставкою - з допомогою промокодів і бонусної програми "Улюблений клієнт". Детальніше

Як я можу збільшити ймовірність отримання кредиту?

Шановний клієнт, для того, щоб збільшити ймовірність отримання кредиту, варто бути максимально уважним у процесі реєстрації, вказувати дані правильно, коректно і чесно. Детальніше

Мені прийшло повідомлення, що позика схвалена. Як підписати кредитний договір?

Шановний клієнт, після схвалення заявки перейдіть в Особистий кабінет і натисніть кнопку «Ознайомитися». На новій сторінці відкриються паспорт кредиту та договір оферти, які потрібно прочитати і послідовно підписати в кілька торкань. Детальніше

Що робити, якщо при реєстрації через BankID виникає помилка?

Шановний клієнт, якщо через BankID НБУ в Вашу анкету завантажились старі або недостовірні дані, зателефонуйте в цілодобову Службу турботи або залиште заявку на сайті. Детальніше

Як дізнатися статус заявки на отримання кредиту?

Шановний клієнт, відповідь по кредиту ви дізнаєтеся з SMS-повідомлення, листа на вашу електронну адресу, а також зможете побачити статус заявки в особистому кабінеті. Детальніше

Чи можна подати заявку в MyCredit по телефону?

Шановний клієнт, подати заявку в нашому сервісі можна тільки онлайн — в мобільному додатку або на сайті. Дані клієнтів MyCredit зберігаються в зашифрованому вигляді, і наші оператори не мають до них доступу. Детальніше

Що робити, якщо не виходить пройти верифікацію

Шановний клієнт, на сервісі MyCredit Ви можете пройти верификацію двома способами: це BankID, а також фотоверифікація. Якщо один з них Вам з якоїсь причини не доступний, пропонуємо скористатися іншим.на сервісі MyCredit Ви можете пройти верифікацію двома способами: це BankID, а також фотоверифікація. Детальніше

Як пройти ідентифікацію за допомогою BankID?

Шановний клієнт, якщо Ви обслуговуєтеся у будь-якому з українських банків, можете підтвердити свою особистість через аккаунт BankID. Для цього: у відповідному вікні введіть логін та пароль від інтернет-банкінгу, яким користуєтесь. Також необхідно погодитися на те, що будуть передані ваші персональні дані з іншого сервісу. Детальніше

Для чого потрібна віддалена верифікація?

Шановний клієнт, віддалена верифікація особистості необхідна для захисту від шахрайства. Детальніше

Як пройти фотоверифікацію?

Шановний клієнт, фотоверифікація — це один зі способів ідентифікації особистості людини. Щоб її пройти, потрібно в режимі реального часу сфотографувати свій паспорт, а також сфотографувати себе з паспортом в руках. Детальніше

Банківська картка
Що таке CVV2 (CVC2)-код? Чи безпечно його вказувати при оформленні заявки?

Шановний клієнт, CVV2 (CVC2) - код для карток Visa або MasterCard - це спеціальне число, що складається з 3-х цифр, яке забезпечує додаткову безпеку при проведенні операцій через інтернет. Даний код написаний на звороті картки (останні три цифри з семизначного числа на смузі для підпису). Зверніть увагу, що MyCredit не зберігає CVV2-код в системі, а такі дані як номер і термін дії картки зберігаються виключно в зашифрованому вигляді. Детальніше

Якщо на моїй банківській картці 0 грн, чи можливо подати заявку на кредит?

Шановний клієнт, якщо на вашій картці 0 гривень, Ви можете подати заявку на кредит в MyCredit. Баланс картки на момент її прив'язки в сервіс не має значення. Детальніше

На яку картку можна отримати кредит?

Шановний клієнт, кредит в MyCredit можна отримати на активну картку, видану на ваше ім'я будь-яким банком України. Детальніше

Як довго чекати переказу на банківську карту ?

Шановний клієнт, переказ грошей на вашу банківську картку відбудеться протягом декількох хвилин після підписання вами договору і схвалення заявки. Детальніше

Чи можу я отримати кредит на корпоративну картку?

Шановний клієнт, MyCredit видає позики на корпоративні картки. Для цього треба дотримуватися кількох умов. Детальніше

Навіщо проходити перевірку картки?

Шановний клієнт, перевірка картки здійснюється виключно для ідентифікації потенційного позичальника. Детальніше

Які дані банківської картки необхідно вказати при подачі заявки?

Шановний клієнт, для того, щоб транзакція пройшла успішно потрібно уважно вказати номер картки, термін дії та CVV-код, за допомогою якого система перевіряє, чи дійсно існує така картка. Детальніше

Як отримати в банку довідку, що ви є власником картки?

Шановний клієнт, ми підготували інструкцію, як в різних банках отримати довідку, що ви є власником картки. Щоб ознайомитися з інструкцією натискайте кнопку "Детальніше". Детальніше

Як перевірити ліміт на картці?

Шановний клієнт, перевірити ліміт на картці можна через інтернет-банкінг, в мобільному додатку, в банкоматі, відправивши смс на короткий номер або подзвонивши в контакт-центр банку. Детальніше

Банківська картка не підтверджена. Що робити?

Шановний клієнт, якщо Ваша банківська картка не пройшла автоматичну перевірку, допоможіть MyCredit підтвердити її в ручному режимі. Детальніше

Як прив'язати банківську карту в Особистому кабінеті?

Шановний клієнт, щоб додати банківську карту, в Особистому кабінеті внесіть її реквізити та вкажіть код підтвердження від банку. Детальніше

Загальні питання
Що таке MyCredit?

Шановний клієнт, MyCredit - це український сервіс онлайн-кредитування, який спеціалізується на видачі мікрокредитів сумою до 15 000 гривень строком до 30 днів. Детальніше

Яка максимальна сума і період кредитування в MyСredit?

Шановний клієнт, максимальна сума позики в MyCredit складає 18 000 грн, період кредитування - 64 дні. Детальніше

Хто може оформити кредит ?

Шановний клієнт, кредит в MyCredit можуть отримати громадяни України, які досягли повноліття. Детальніше

Чому саме MyCredit?

Шановний клієнт, сервіс онлайн-кредитування MyCredit постійно вдосконалюється - ми працюємо над тим, щоб зробити процес отримання позики максимально простим, функціональним і зручним для клієнтів. Для отримання кредиту вам не доведеться нікуди їхати, все, що вам знадобиться - паспорт, ІПН і картка українського банку. Ви можете взяти кредит в MyCredit перебуваючи в будь-якій точці України. Вся робота з сервісом проводитися в онлайн-режимі і займає до 20 хвилин вашого часу. Детальніше

В якому місті можна взяти кредит?

Шановний клієнт, завдяки тому, що сервіс MyCredit функціонує в онлайн-режимі, оформити заявку на кредит можна в будь-якому місті України. Детальніше

Які переваги MyCredit у порівнянні з банком, боргом у друзів чи ломбардом?

Шановний клієнт, іноді потреба в грошах виникає позапланово, при цьому гроші потрібні негайно, а терміни обмежуються годинами. Вибираючи сервіс онлайн-кредитування MyCredit, ви отримуєте можливість оформити кредит 24 години на добу 7 днів на тиждень, без необхідності відвідувати кредитну установа, стояти в черзі і вивчати договір прямо біля віконця. Вам не доведеться розлучатися з цінними речами, і ви уникнете необхідності ділитися з близькими тимчасовими труднощами. Детальніше

Чому мені відмовили?

Шановний клієнт, причину відмови верифікатори не розголошують. Однак, ми пропонуємо ознайомитися зі списком причин, через які вам можуть відмовити в отриманні кредиту. Натисніть “Детальніше”, щоб його побачити. Детальніше

Які переваги MyСredit у порівнянні з кредитними організаціями?

Шановний клієнт, робота сервісу онлайн-кредитування MyCredit зосереджена на тому, щоб допомогти клієнту в будь-якій ситуації і надати допомогу миттєво, як тільки вона знадобиться. Команда сервісу MyCredit безперервно удосконалює роботу сервісу і прагне зробити його простим, швидким і функціональним. Ми пропонуємо максимально вигідні умови кредитування, розробляємо програми лояльності та бонусні програми для наших клієнтів. Ми не вимагаємо зайвих даних і відомостей при заповненні анкети. Щоб взяти кредит в MyCredit, вам не потрібна ні застава, ні поручитель. Детальніше

Чи розглядаються заявки у вихідні? А вночі?

Шановний клієнт, у нашому сервісі заявки клієнтів розглядаються в режимі 24/7. Детальніше

Я не громадянин України, чи можу я отримати кредит в MyСredit?

Шановний клієнт, якщо ви не є громадянином України, ви не зможете отримати кредит в MyCredit. Детальніше

Я студент, чи видає MyСredit кредити студентам?

Шановний клієнт, після досягнення повноліття студенти можуть оформити кредит в MyCredit згідно зі стандартними умовами сервісу. Детальніше

Я пенсіонер. Чи кредитує MyСredit пенсіонерів?

Шановний клієнт, MyCredit кредитує пенсіонерів. Для отримання кредиту вам потрібен паспорт, ІПН і банківська картка VISA або MasterCard, видана будь-яким українським банком. Необхідно тільки вибрати суму і термін кредитування, просунувши бігунки на MyCredit калькуляторі, натиснути кнопку "Отримати гроші" і заповнити заявку на головній сторінці. Детальніше

Чи потрібна для оформлення кредиту застава або поручитель?

Шановний клієнт, для оформлення кредиту в MyСredit вам не потрібна ні застава, ні поручитель. Детальніше

Чи можливо подати заявку в MyCredit по телефону? Чи необхідна особиста присутність?

Шановний клієнт, подати заявку на кредит в MyCredit по телефону неможливо, оскільки вся робота з сервісом онлайн-кредитування MyCredit відбувається в онлайн-режимі. Відповідно, і ваша особиста присутність не потрібна. Детальніше

Чи можливо отримати в MyCredit кредит готівкою?

Шановний клієнт, робота сервісу онлайн-кредитування MyCredit відбувається виключно в онлайн-режимі, тому, отримати кредит готівкою неможливо. Детальніше

Чи можна взяти більше одного кредиту одночасно?

Шановний клієнт, взяти більше одного кредиту в MyCredit одночасно, на жаль, неможливо. Детальніше

Як швидко кредитні кошти надійдуть на картку?

Шановний клієнт, відділ верифікації MyСredit приймає рішення по кредитах виключно на підставі результатів скорингової системи. Ця процедура зазвичай займає не більше 10 хвилин. Як тільки позику буде схвалено - ви отримаєте зазначену суму на вашу платіжну картку. Детальніше

Чи можу я відмовитися від отриманого кредиту?

Шановний клієнт, якщо ви пройшли всі етапи заповнення заявки і підписали електронний договір відмовитися від кредиту, на жаль, вже не можна. Але ви можете погасити кредит одразу після його оформлення. Детальніше

Як працює докредитування в MyCredit?

Шановний клієнт, докредитування в MyCredit - це можливість добрати гроші в період дії договору позики. Послуга доступна в тому випадку, якщо при оформленні кредиту ви взяли менше максимально доступної для вас суми. Детальніше

Кредитний договір
Де я можу ознайомитись з умовами кредитного договору?

Шановний клієнт, щоб ознайомитися з умовами договору натисніть "Детальніше". Детальніше

Яким чином підписується кредитний договір в MyCredit ?

Шановний клієнт, кредитний договір підписується за допомогою натискання кнопки "Згоден з договором". Детальніше

Чи можна оформити договір позики оффлайн?

Шановний клієнт, в сервісі MyCredit можна оформити договір позики оффлайн. Для цього вам знадобиться звернутися в службу турботи про клієнтів за електронною адресою [email protected] У листі важливо вказати свої дані та номер заявки на кредит. Ми підготуємо всі необхідні документи, запропонуємо зручний для вас час і оформимо договір в офісі компанії. Детальніше

Особистий кабінет
Як увійти в Особистий кабінет MyCredit

Шановний клієнт, Особистий кабінет — це Ваша сторінка в сервісі MyCredit. Щоб увійти в Особистий кабінет, введіть номер телефону, пароль і запитайте код підтвердження. Детальніше

Як вибрати пароль для особистого кабінету користувача ?

Шановний клієнт, пароль повинен складатися не менше ніж з 6-ти символів з великими і маленькими літерами та цифрами. Детальніше

Як мені змінити дані в особистому кабінеті ?

Шановний клієнт, щоб змінити персональну інформацію в Особистому кабінеті, зверніться в Службу турботи MyCredit. Детальніше

Чи потрібно додавати фото з паспортом при оформленні заявки в MyСredit?

Шановний клієнт, для отримання кредиту в MyCredit фото з паспортом і відскановані копії документів не потрібні. Детальніше

Що таке реєстрація через BankID?

Шановний клієнт, на вимогу Нацбанку реєстрація в MyCredit проводиться через захищену систему BankID НБУ. Це займе кілька хвилин. Детальніше

Я забув пароль від особистого кабінету, що робити?

Шановний клієнт, щоб відновити пароль натисніть на кнопку "Забули пароль?". Вам буде висланий код доступу за допомогою якого ви зможете зайти в особистий кабінет і змінити пароль. Детальніше

Погасити/продовжити кредит
Чи можливо погасити кредит раніше строку?

Шановний клієнт, клієнти MyCredit можуть погашати позики раніше терміну, при цьому відсоток нараховується тільки за фактичний час користування кредитними коштами. Детальніше

Чи можливо в MyCredit погашати кредит частинами?

Шановний клієнт, у MyCredit можливо погашати позики будь-якими зручними частинами. Детальніше

Де я можу оплатити кредит?

Шановний клієнт, кожен користувач MyСredit може сплатити кредит зручним для себе способом. Ми пропонуємо вам ознайомитися з детальною інструкцією про те, де можна сплатити кредит. Детальніше

Коли можливо подати заявку на другий кредит?

Шановний клієнт, наступну заяку можна податити після погашення попередньої позики. Детальніше

На скільки днів можливо продовжити кредит (підключити пролонгацію)?

Шановний клієнт, ви можете продовжити позику на один та більше днів, погасивши поточні відсотки. Також в MyCredit можна продовжити кредит на фіксований термін (7, 15, 30 днів) та заощадити, сплативши відсотки зі знижкою до 20%. Детальніше

Чи можливо продовжити кредит?

Шановний клієнт, сервіс онлайн-кредитування MyCredit надає клієнтам можливість продовжити термін кредитування на будь-який зручний для вас період. Детальніше

Чи можливо продовжити перший кредит?

Шановний клієнт, у сервісі MyCredit ви можете продовжити перший кредит, який був оформлений за ставкою 0,01%. Детальніше

Чи можна погасити кредит в MyCredit без авторизації в сервісі?

Шановний клієнт, в сервісі MyCredit ви можете погасити кредит без авторизації. Для цього прогорніть головну сторінку нашого сайту до розділу "Як погасити кредит" і натисніть на кнопку "Оплата за номером телефону". Детальніше

Як погасити довгостроковий кредит?

Шановний клієнт, погашення довгострокового кредиту відбувається наступним чином: платіж вноситься кожні 16 днів, згідно з графіком, прописаним в договорі позики. Погасити довгострокову позику можна будь-яким зручним способом оплати. Детальніше

Чи можна продовжити довгостроковий кредит?

Шановний клієнт, при оформленні довгострокової позики в MyCredit послуга продовження кредиту (пролонгація) недоступна. Детальніше

Чи можу я при оплаті довгострокового кредиту внести суму більше фіксованої?

Шановний клієнт, при оплаті довгострокового кредиту Ви можете внести платіж сумою, яка перевищує фіксований розмір разової виплати. Детальніше

Що робити, якщо оплата кредиту банківською карткою не пройшла?

Шановний клієнт, якщо вам не вдалося оплатити заборгованість по кредиту або поточні відсотки банківською картою, підв'яжіть її повторно або скористайтеся іншими способами оплати. Детальніше

Що таке період пролонгації?

Шановний клієнт, пролонгація кредиту — це термін, на який можна продовжити кредитний договір без нарахування пені та штрафів. Якщо ви оформите пролонгацію, дата закінчення вашої позики буде перенесена на обрану вами кількість днів. Детальніше

Як оформити пролонгацію (продовження) кредиту в MyCredit?

Шановний клієнт, щоб уникнути пені та не псувати кредитну історію, оберіть послугу продовження кредиту в Особистому кабінеті або пролонгуйте позику зі знижкою до 20%. Детальніше

Чи можу я продовжити кредит кілька разів?

Шановний клієнт, ви можете продовжити кредит будь-яку кількість разів. Щоб підключити пролонгацію, перейдіть в Особистий кабінет користувача. Детальніше

Програма лояльності
Які можливості в учасників програми лояльності MyCredit?

Шановний клієнт, учасники програми лояльності отримують кілька переваг. Натисніть "Детальніше", щоб з ними ознайомитися. Детальніше

Як стати учасником програми лояльності MyСredit?

Шановний клієнт, учасниками програми є всі клієнти сервісу MyCredit, починаючи з першого звернення в сервіс. Детальніше

Чи є якісь обмеження по бонусної системи?

Шановний клієнт, для отримання бонусів необхідно дотримуватися декількох правил. Натисніть "Детальніше", щоб з ними ознайомитися. Детальніше

Як працює програма «Приведи друга»?

Шановний клієнт, програма «Приведи друга» — це партнерська програма для клієнтів сервісу MyCredit, за умовами якої можна отримати 250 гривень за кожного друга, який оформить кредит в MyCredit за Вашим запрошенням. В рамках партнерської програми можна заробляти до 10 000 щомісяця. Детальніше

Як вивести гроші за програмою "Приведи друга"?

Шановний клієнт, вивести гроші за запрошеного друга можна в Особистому кабінеті сервісу. Заходьте в розділ "Приведи друга" і натискайте кнопку "Вивести на картку". Кошти будуть перераховані на Вашу картку, яка вказана в сервісі MyCredit як основна. Детальніше

Як працює кешбек-програма?

Шановний клієнт, при кожному погашенні кредиту MyCredit повертає частину Ваших грошей на спеціальний кешбек-рахунок. Ці кошти можна витратити на погашення відсотків за новими кредитами або оплату пролонгації. Детальніше

Невиплата і прострочення
Якими можуть бути наслідки прострочення або невиплати кредиту?

Шановний клієнт, порушення вимог кредитного договору може призвести до негативних фінансових наслідків і погано вплинути на вашу кредитну історію. У разі невиконання вами зобов'язань кредитного договору ми будемо змушені передати про вас інформацію в Бюро кредитних історій, що в подальшому може обмежити вам доступ до кредитування у всіх фінансових установах. Детальніше

Що таке реструктуризація боргу за кредитом?

Шановний клієнт, реструктуризація - це зміна умов кредитної угоди щодо повернення кредиту. Функція доступна клієнтам з простроченою заборгованістю. Детальніше

Як підключити послугу реструктуризації в MyCredit?

Шановний клієнт, для користувачів сервісу MyCredit, які не повернули позику в строк, зазначений у договорі, розроблена функція реструктуризації боргу. Детальніше

Що означає «Ваш борг переуступлено»?

Шановний клієнт, це означає, що відбулася зміна кредитора. Незабаром він зв'яжеться з вами для уточнення розміру боргу, порядку і термінів його погашення. Детальніше

Технічні питання
Я отримав повідомлення про схвалення кредиту, але гроші на картку не надійшли. Що робити?

Шановний клієнт, якщо повідомлення про схвалення кредиту надійшло, а гроші на картку не приходять, це може бути обумовлено кількома причинами. Натисніть "Детальніше", щоб з ними ознайомитись. Детальніше

Я отримав суму менше, ніж вказував у заявці на отримання кредиту. Що робити?

Шановний клієнт, залежно від результатів скорингової системи, яка враховує безліч факторів, що впливають на можливість отримання кредиту, максимальна сума позики може варіюватися. Детальніше

Я оплатив кредит, а повідомлення не приходить?

Шановний клієнт, після оплати кредиту, система MyСredit автоматично відправляє клієнту лист на електронну адресу та SMS-повідомлення, а також оновлює дані про кредит в особистому кабінеті. Ситуації, коли клієнт погасив кредит, а в особистому кабінеті статус кредиту показує як "активний" і, відповідно, не приходить повідомлення про погашення, як правило, пов'язані з сервісами, через які був здійснений платіж. Це може бути банк, де ви оплатили кредит або картку якого використовували для оплати, або платіжний термінал. Детальніше

Я не можу зайти в особистий кабінет. Що робити?

Шановний клієнт, ми підготували кілька порад про те, що робити, якщо ви не можете потрапити в особистий кабінет користувача. Натисніть "Детальніше", щоб з ними ознайомитися. Детальніше

У мене не працює промокод. Що робити?

Шановний клієнт, перед використанням промокоду ми радимо перевірити правильність введення символів і уважно ознайомитися з умовами використання даного промокоду. Детальніше

Мені не надходять SMS або email-повідомлення від MyCredit

Шановний клієнт, якщо вам не надходять SMS або email-повідомлення, швидше за все це пов'язано з даними, які містяться в особистому кабінеті користувача. Натисніть "Детальніше", щоб ознайомитися з причинами, які можуть обумовлювати цю проблему. Детальніше

Що означає статус "кредит не видано"?

Шановний клієнт, статус "кредит не видано", як правило, з'являється в разі технічних неполадок пов'язаних з банком, карткою якого ви користуєтесь. Зі списком причин, якими можуть зумовлюватися неполадки, ви можете ознайомитися натиснув "Детальніше". Детальніше

Мобільний додаток MyCredit
Що таке мобільний додаток MyCredit?

Шановний клієнт, мобільний додаток MyCredit - функціональний кредитний додаток для операційної системи Android, який дозволяє оформити кредит через мобільний телефон за спрощеною процедурою кредитування. Детальніше

Як встановити мобільний додаток MyCredit?

Шановний клієнт, для установки мобільного додатка необхідно зайти в Play Market, в рядку пошуку вбити запит "MyCredit". Також завантажити додаток можна за посиланням. Детальніше

Як взяти кредит у мобільному додатку?

Шановний клієнт, щоб отримати кредит у мобільному додатку MyCredit, просто виберіть бажану суму і термін позики на кредитному калькуляторі, переміщаючи повзунки вправо і вліво по-колу, поки не висвітиться та сума і строк, протягом якого ви хочете взяти кредит. Детальніше

Як погасити кредит в мобільному додатку?

Шановний клієнт, щоб оплатити кредит в мобільному додатку MyCredit, виберіть функцію "Погасити кредит". Погашення кредиту в додатку відбувається за стандартною процедурою повернення кредитних коштів в нашому сервісі. Детальніше

Які переваги брати кредит через мобільний додаток MyCredit?

Шановний клієнт, мобільний додаток MyCredit володіє сучасним, функціональним інтерфейсом, який дозволяє подати заявку і управляти активним кредитом зі свого смартфона за зручною і спрощеною схемою. Детальніше

Що робити, якщо мобільний додаток не працює?

Шановний клієнт, якщо мобільний додаток не працює, спробуйте перезавантажити ваш телефон і переконайтеся, що доступ до інтернету не перервано. Натискайте кнопку "Детальніше", щоб побачити докладну інструкцію про те, що робити, якщо додаток не працює. Детальніше

Промокод MyCredit
Mycredit промокод: як отримати?

Шановний клієнт, промокод MyCredit дає можливість знизити відсоткову ставку на позику, починаючи з другого звернення в сервіс. Натискайте "Детальніше" і читайте інструкцію про те, де знайти промокод, і як ним скористатися. Детальніше

Довгострокове кредитування
Що таке довгострокове кредитування з аннуїтетним графіком погашення в MyCredit?

Шановний клієнт, довгострокове кредитування з аннуїтетним графіком погашення в MyCredit передбачає оформлення позики на 64 дні та її виплату частинами. Сума заборгованості ділиться на 4-ри частини, і Ви повертаєте позику поетапно, згідно фіксованого графіка. Детальніше

Які переваги довгострокового кредитування з аннуїтетним графіком погашення в MyCredit?

Шановний клієнт, основна перевага довгострокового кредиту з аннуїтетним графіком погашення в тому, що він оформлюється на 64 дні та виплачується 4-ма платежами. Завдяки цьому можна рівномірно розподілити навантаження на сімейний бюджет та не вносити всю суму одночасно. Детальніше

На який період можна оформити довгостроковий кредит з аннуїтетним графіком погашення?

Шановний клієнт, довгостроковий кредит з аннуїтетним графіком погашення в сервісі MyCredit оформляється на 64 дні і погашається в кілька етапів - чотири виплати кожні 16 днів. Детальніше

Як подати заявку на довгостроковий кредит з аннуїтетним графіком погашення?

Шановний клієнт, щоб подати заявку на довгостроковий кредит з аннуїтетним графіком погашення, виберіть необхідну суму позики на кредитному калькуляторі. Бігунок калькулятора, який відображає термін позики простягніть вправо до позначки 64 дні. Далі натисніть кнопку "Отримати гроші" і переходьте до стандартної процедури реєстрації або подачі заявки для постійних клієнтів. Детальніше

Скільки коштує оформити довгостроковий кредит з аннуїтетним графіком погашення в MyCredit?

Шановний клієнт, довгостроковий кредит з аннуїтетним графіком погашення на 64 дні видається під 1,6% в день. Розмір і дати обов'язкових платежів можна уточнити за допомогою кредитного калькулятора на головній сторінці сайту. Детальніше

Купівля в розстрочку
Розстрочка платежу від MyCredit: як це працює?

Шановний клієнт, з MyCredit Ви можете з комфортом купувати товари в онлайні, в інтернет-магазинах наших партнерів. Все просто: оформіть розстрочку на будь-які товари та виплачуйте їх вартість протягом 3-6 місяців. Детальніше

Коли і як вносити платежі по розстрочці?

Шановний клієнт, вам потрібно оплачувати розстрочку фіксованими платежами кожні 30 днів. Уточнити розмір і дати виплат можна в Особистому кабінеті, на сайті MyCredit. Детальніше

Де дізнатися дату наступного платежу по розстрочці?

Шановний клієнт, дату платежу по розстрочці можна уточнити в Особистому кабінеті на сайті MyCredit. Детальніше

Як розраховується щомісячний платіж по розстрочці?

Шановний клієнт, щомісячний платіж по розстрочці включає частину вартості покупки і комісію за користування кредитними коштами. Дізнатися точний розмір платежу по активній розстрочці можна в Особистому кабінеті. Детальніше

Що буде, якщо прострочити платіж по розстрочці?

Шановний клієнт, якщо оплата по розстрочці внесено не повністю або з запізненням, на суму кредитного договору буде нарахована комісія за обслуговування заборгованості. Детальніше

Оплата частинами
Оплата частинами: як це працює?

Шановний клієнт, за допомогою оплати частинами Ви можете миттєво купувати товари в інтернет-магазинах і оплачувати їх чотирма платежами. Детальніше

Коли і як вносити платежі по оплаті частинами?

Шановний клієнт, оплату частинами потрібно вносити фіксованими платежами кожні 14 днів. Уточнити дату і розмір чергової виплати можна в будь-який зручний час в Особистому кабінеті. Детальніше

Де дізнатися дату наступного платежу по оплаті частинами?

Шановний клієнт, розмір і дати обов'язковий платежів Ви можете дізнатися в Особистому кабінеті в будь-який зручний час. Детальніше

Як розраховується платіж по оплаті частинами?

Шановний клієнт, кожен з обов'язкових платежів з оплати частинами включає частину вартості покупки. Дізнатися точний розмір виплат по активному договору можна в Особистому кабінеті. Детальніше

Що буде, якщо прострочити платіж по оплаті частинами?

Шановний клієнт, якщо графік платежів по оплаті частинами буде порушений, система нарахує комісію на суму кредитного договору за обслуговування заборгованості. Детальніше

Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care
img