Мені не надходять SMS або email-повідомлення від MyCredit

Причини, через які вам можуть не надходити повідомлення від MyCredit:

  • адреса електронної пошти вказана невірно. Можливо, ви припустилися помилки, при заповненні відповідного поля при реєстрації особистого кабінету. В цьому випадку необхідно відредагувати невірні дані, оскільки на вашу пошту будуть надходити важливі повідомлення щодо активного кредиту;
  • зазначені вами дані не актуальні. Наприклад, при реєстрації ви вказали електронну адресу, яку більше не використовуєте. В такому випадку слід змінити інформацію на актуальну;
  • можливо, в особистому кабінеті стерлися відповідні дані. Уважно перевірте свої дані і якщо якісь з них дійсно затерлися - додайте їх знову.

Якщо з даними в особистому кабінеті все в порядку, ми рекомендуємо зв'язатися з фахівцями служби турботи про клієнтів MyCredit і вони допоможуть усунути проблему.

Чи була ця відповідь Вам корисна?
Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
content-manager
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care
img