Мені не надходять SMS або email-повідомлення від MyCredit
Причини, через які вам можуть не надходити повідомлення від MyCredit:
- адреса електронної пошти вказана невірно. Можливо, ви припустилися помилки, при заповненні відповідного поля при реєстрації особистого кабінету. В цьому випадку необхідно відредагувати невірні дані, оскільки на вашу пошту будуть надходити важливі повідомлення щодо активного кредиту;
- зазначені вами дані не актуальні. Наприклад, при реєстрації ви вказали електронну адресу, яку більше не використовуєте. В такому випадку слід змінити інформацію на актуальну;
- можливо, в особистому кабінеті стерлися відповідні дані. Уважно перевірте свої дані і якщо якісь з них дійсно затерлися - додайте їх знову.
Якщо з даними в особистому кабінеті все в порядку, ми рекомендуємо зв'язатися з фахівцями служби турботи про клієнтів MyCredit і вони допоможуть усунути проблему.
Чи була ця відповідь Вам корисна?
Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care