Я оплатив кредит, а повідомлення не приходить?

При оплаті кредиту в касі банку, через особистий кабінет MyCredit, інтернет-банкінг вашого банку, а також при оплаті через платіжний термінал, зверніть увагу, що деякі банки залишають за собою право проводити операції протягом 3 банківських днів. Однак, можете бути спокійні, платіж в MyCredit буде проведено тим числом, коли ви внесли оплату і відсотки за час здійснення банківської операції нараховані не будуть.

Якщо протягом часу, за який повинен бути проведений платіж, нічого не відбувається - зверніться в клієнтську підтримку банку або сервісу, через який ви здійснювали оплату.

Якщо ви оплатили кредит, але в особистому кабінеті показує, що ви все ще боржник, можливо, була допущена помилка при заповненні даних.

Платежі, спрямовані без ПІБ та ІПН, або з помилковими реквізитами знаходяться в розпорядженні банку, в якому було здійснено платіж. Тому звірте платежі в квитанції з вашими даними. Якщо ви виявили помилку, ми рекомендуємо відразу звернутися до банку або у клієнтську підтримку сервісу, через який було здійснено платіж, в разі оплати через термінал.

Чи була ця відповідь Вам корисна?
Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care
img