Я не можу зайти в особистий кабінет. Що робити?
Щоб проблем зі входом в особистий кабінет не виникало зверніть увагу на кілька моментів:
- в першу чергу, переконайтеся, що ви вводите вірні дані;
- перевірте мову введення та чи не увімкнений CapsLock;
- якщо у вас не виходить зайти в особистий кабінет з мобільного телефону, спробуйте зайти з ПК;
- також рекомендуємо почистити кеш в налаштуваннях вашого браузера.
Якщо ви дотримувалися усіх рекомендацій, але проблема не вирішена, зв'яжіться з фахівцями служби турботи про клієнтів MyCredit.
Чи була ця відповідь Вам корисна?
Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care