Що робити, якщо оплата кредиту банківською карткою не пройшла?
При оплаті кредиту банківською картою платіж можуть відхилити з технічних причин. У такій ситуації рекомендуємо:
Прикріпити (переприв'язати) поточну карту повторно.
- Звернутися в підтримку свого банку для вирішення питання.
- Внести оплату з іншої картки.
- Оплатити кредит іншим способом:
- в інтернет-банкінгу вашого банку;
- в касі банку, надавши реквізити MyCredit;
- в терміналах самообслуговування ПриватБанку, Ibox, EasyPay, City24, Банку Фамільний, 2click, 24nonStop;
- по телефону (для клієнтів «ПриватБанку»), зателефонувавши в службу клієнтської підтримки та вказавши реквізити MyCredit,
- через відділення «Нова Пошта».
Чи була ця відповідь Вам корисна?
Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care