При реєстрації через BankID НБУ в анкету підтягнулися дані з помилкою. Що робити?

Система BankID НБУ передає MyCredit персональну інформацію, яка зберігається в обраному вами банку. Якщо дані застаріли або містять помилки, вони будуть завантажені в Особистий кабінет в такому вигляді, і ви не зможете виправити їх самостійно.

BankID НБУ підтягнув ваші ПІБ або паспортні дані з помилкою? В такому випадку:

  • зверніться до свого банку, щоб оновити персональні дані,
  • пройдіть повторну реєстрацію BankID НБУ через інший банк, клієнтом якого ви є.
Якщо виникнуть складнощі, зателефонуйте в Службу турботи по телефону гарячої лінії 0 800 214 111 (безкоштовно з мобільного) або напишіть в онлайн-чат. Наші фахівці підкажуть, як вийти з ситуації, що склалася.

Важливо! Якщо ви збережете в Особистому кабінеті недостовірну/помилкову інформацію, система видасть автоматичну відмову за заявкою.

Чи була ця відповідь Вам корисна?
Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care
img