Целый месяц мы отмечали свой первый День рождения и в праздничном настроении радовали подарками своих любимым клиентов.
За сентябрь мы успели сделать много полезного:
Провели акцію "НеАнгели разом з MyCredit"
Протягом двох місяців всі клієнти нашого сервісу мали можливість оформляти кредити за зниженими ставками і виграти 2 квитки на концерт групи НЕАНГЕЛИ в своєму місті. Перші переможці були названі 02.10.2017, а наступних 9 переможців ми оголосили 01.11.
Крім того в жовтні, серед передплатників наших соціальних мереж розіграли 10 компакт-дисків і листівок з автографами солісток Слави і Вікторії.
MyCredit успішно пройшов сертифікацію PCI DSS. Це означає, що наш сервіс отримав сертифікат відповідності найсуворішим міжнародним вимогам, які були розроблені міжнародними платіжними системами Visa та MasterCard. Стандарт PCI DSS, підтверджує, що MyCredit повністю відповідає вимогам щодо захисту фінансової інформації карт і даних клієнтів. Що таке сертифікат PCI DSS
Запустили необмежену пролонгацію
Тепер, коли ви не встигаєте оплатити кредит до дати, яка вказана в договорі, ви можете безкоштовно продовжити свій займ необмежену кількість разів. Для цього вам достатньо зайти в свій Особистий кабінет, натиснути на кнопку "Продовжити" і вибрати період, на який потрібно продовжити (до 30 днів). При цьому ви сплачуєте тільки відсотки за використані дні кредиту. Більше того, якщо ви не встигнете погасити позику і до наступної дати, то зможете повторити пролонгацію необхідну кількість разів.
Для вашої зручності продовжено час прийому дзвінків, email і онлайн-чату: тепер ви можете отримати відповідь наших кредитних експертів на всі ваші запитання щодня з 09:00 до 22:00. При цьому заявки на кредит як і раніше приймаються в режимі 24/7.
А тепер, тримайся листопад! Ще більше планів і їх реалізація чекають на вас в наступному місяці.
Спасибі всім клієнтам за відгуки. Завдяки їм ми можемо покращувати роботу нашого сервісу.
Сподобалися наші нововведення або є побажання для майбутніх змін? Діліться своїми думками в коментарях у соціальних мережах.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, йде процесЗачекайте, заявка обробляєтьсяПісля закінчення часу очікування рекомендуємо звернутися в Службу турботи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися