Липневе сонце весь місяць спокушало перспективою відпочинку, але команда MyCredit невтомно працювала в режимі 24/7, щоб представити нові корисні оновлення. Сьогодні ми підведемо чергові підсумки та розповімо, що вдалося зробити за минулий місяць.
Чим запам'ятався липень в MyCredit:
Інтегрувалися з сервісом Bank ID
Щоб зробити отримання онлайн-позик більш комфортним, ми додали ще один надійний спосіб ідентифікації — Bank ID. Тепер дані користувача «підтягуються» в Особистий кабінет в автоматичному режимі.
Завдяки цьому вдалося звести до мінімуму ймовірність помилок при заповненні заявок та пов'язані з ними технічні відмови, а також істотно скоротити час реєстрації.
Повертали гроші за програмою «Кеш без меж»
Повне погашення позики — важлива подія. І ми робимо її вдвічі приємнішою, повертаючи гроші на бонусний рахунок кожного користувача. У липні кешбек отримали понад 115 тис. клієнтів MyCredit, і 11 тис. з їх числа вже використали нараховані кошти для сплати боргу та відсотків по нових позиках.
Не проґавте безмежний кеш — погашайте кредити та повертайте свої гроші!
У липні ми переїхали на нову сторінку Facebook, де продовжили ділитися корисною інформацією, розповідати цікаві події з життя компанії та публікувати знижкові промокоди.
Долучайтеся до числа наших підписників, щоб першим дізнаватися про корисні оновлення, брати участь в розіграшах цінних призів та отримувати знижки на позики до 70%!
Проконсультували рекордну кількість клієнтів
Верифікатори MyCredit весь місяць працювали в хард-режимі та встигли вирішити питання 9493 клієнтів. Середній показник контролю якості обслуговування склав 92,6 балів зі 100.
Щиро дякуємо, що ви так високо цінуєте наші зусилля. Обіцяємо й надалі поліпшувати не лише швидкість, але й якість обслуговування!
Провели секретний розіграш
Що може бути краще подарунків? Тільки несподівані призи! Пам'ятаючи про це, MyCredit раз в два місяці розігрує серед своїх клієнтів класну екшн-камеру Xiaomi.
У липні переможцем стала Наталія Михайлівна Юренець. Всього в секретному розіграші взяли участь 3178 користувачів, яких ми обрали випадковим чином за номером телефону.
Липень закінчився, але ми не зупиняємося на досягнутому та вже готуємо цікаві пропозиції. Не пропустіть все найцікавіше!
Сподобалися нововведення або з'явилися ідеї як поліпшити наш сервіс? Діліться своєю думкою на нашій сторінці в Facebook або в Direct Instagram. Ми обов'язково прислухаємося до ваших порад та реалізуємо їх в майбутньому.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, будь ласкаЗачекайте, заявка обробляєтьсяВиконуємо запит до платіжної системи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися