Липень 2022 був не найяскравішим. Без лагідного шепотіння хвиль на Чорному та Азовському морях. Без солодкої мелітопольської черешні і найсмачніших херсонських кавунів. Ще один місяць хвилювань і вкорінення переосмислених цінностей. Зате ми навчилися працювати у надскладних умовах. Не найкращий досвід. Але він зробив нас сильнішими.
Чим запам'ятався липень у MyCredit?
Повернули акцію “Все буде Україна”
На численні прохання наших клієнтів ми повернули акцію, за якою закривали “довоєнні” позики при сплаті тіла. Для всіх, хто скористався цією акцією, відсотки були списані.
Друзі, якщо ж з якихось причин ви не встигли скористатися цією можливістю, слідкуйте за нашими новинами. Ми вже готуємо нові цікаві пропозиції.
Ми хочемо, щоб ви завжди були на зв'язку зі своїми рідними. Тому щотижня розігрували у соцмережах поповнення мобільного рахунку на 50 грн.
Хочете взяти участь? приєднуйтеся до спільноти наших друзів у Facebook та Instagram. Не забувайте ставити нам “вподобайки”, щоб не пропускати важливі новини. Подібні розіграші ми влаштовуємо часто.
Долучилися до створення “Котяцького драйву”
Наша компанія подарувала декілька комп'ютерів кіберполіції. На цій техніці була реалізована цікавезна ідея — проєкт "МРІЯ". Він об'єднує низку чат-ботів, телеграм-каналів та один застосунок.
Також була створена гра "Котяцький драйв". У ній можна добряче “відвести душу”, знищуючи віртуальних загарбників. Гру можна безкоштовно завантажити на Google Play та PC. До речі, усі кошти з купівлі унікальних ігрових активів ідуть на потреби ЗСУ.
На цьому ми відпускаємо липень і з головою занурюємося у серпень. Для команди MyCredit це особливий місяць. У ньому наша компанія святкує День народження — нам виповнюється шість років! Звісно, ми вже обмірковуємо ідеї нових цікавих акцій і розіграшів. Тому уважно слідкуйте за новинами та залишайтеся з MyCredit!
Сподобалися нововведення або з'явилися ідеї як поліпшити наш сервіс? Діліться своєю думкою на нашій сторінці в Facebook або в Direct Instagram. Ми обов'язково прислухаємося до ваших порад та реалізуємо їх в майбутньому.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, будь ласкаЗачекайте, заявка обробляєтьсяВиконуємо запит до платіжної системи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися