У липні ми запустили новий канал для зв'язку - Telegram. Тепер інформацію про новинки нашого сервісу, акції та унікальних знижки ви зможете отримувати прямо на свій телефон! Додаткові унікальні акції та інформація від MyCredit тепер завжди у вас під рукою. Вже на цьому тижні, на тих хто підписався чекають спеціальні знижки, так що швидше за підписуйтесь на наш канал:
Підписатися на каналМинув другий місяць літа, сезон відпусток тільки набрав свої обороти, але ми з командою не складаємо руки, а тільки продовжуємо працювати над покращанням сервісу та його роботи.
Що ми встигли зробити для вас в липні:
-
Канал у Telegram - нові можливості для вас
-
Реєстрація стала простіше
Для всіх нових клієнтів ми спростили процес реєстрації. Тепер подати заявку на отримання кредиту стало не тільки простіше та зрозуміліше, але й в рази швидше! Полей для заповнення заявки стало менше.
Ми залишили тільки найважливіше, що позитивно вплине на рішення за вашою заявкою. Крім цього, в кожному пункті при подачі заявки ми додали підказки. У разі виникнення складнощів в процесі реєстрації, при наведенні мишки на знак питання ви знайдете рішення.
Також нагадуємо, що для подачі заявки на позику від MyCredit вам не потрібно прикріплювати документи або ж фотографуватися з ними, що значно економить ваш час. Якщо ви ще не зареєстровані в нашому сервісі, то саме час це зробити тим більше, що це забере у вас не більше 10 хвилин
Подати заявку -
Проста прив'язка карти
Вирішили питання з незручністю прив'язки банківської карти. Дізнатися заблоковану суму на карті, за вашими відгуками, з липня стало набагато простіше, а отже і отримати необхідну суму на карту ви зможете набагато швидше!
Для підтвердження карти, на ній має бути не менше 5 грн. Частина з цієї суми блокується (тимчасово списується) для того, щоб перевірити чи ваша це карта, але вже через кілька хвилин гроші повертаються назад на ваш рахунок.
Для прив'язки карти вам знадобиться вказати розмір цієї "заблокованої суми". Для цього достатньо зв'язатися з вашим банком, зателефонувавши на гарячу лінію, або зайти в інтернет-банкінг. Зробити це ви можете прямо з особистого кабінету, перейшовши за посиланням вашого банку. Якщо ж на вашій карті підключено СМС-сповіщення, то ця інформація також прийде у повідомленні.
-
Реквізити в СМС-сповіщенні
Для вашої зручності тепер за запитом можна отримати смс-повідомлення з реквізитами для оплати вашого кредиту. Це особливо важливо, якщо у вас на даний момент немає доступу до особистого кабінету. Все, що вам потрібно - зв'язатися будь-яким зручним для вас способом з нашою підтримкою.
Варіанти оплати -
Не втрачаємо зв'язок
Іноді, для уточнення деталей по заповненій заявці, наш кредитний експерт передзвонює вам, на вказаний номер телефону. Однак трапляється, що ми просто не можемо дотелефонуватися до вас (телефон може бути розряджений, вимкнений або бути поза мережею).
Тепер, якщо так трапляється, ми висилаємо вам СМС з нашим номером гарячої лінії, і як тільки ви виходите на зв'язок - ви можете зателефонувати нам, а через 5 хвилин вже отримати гроші на карту!
Зв'язатися з нами
Дякуємо кожному нашому новому і постійному клієнту за те, що залишаєте свої відгуки, це дозволяє нам покращувати роботу нашого сервісу MyCredit. Лишайтеся з нами, в серпні на вас чекає багато приємних нововведень!
Будемо раді, якщо ви оціните наші старання лайками чи репостом в групі Facebook і Вконтакті. Сподобалися наші нововведення або є побажання для майбутніх змін? Діліться своїми думками в коментарях в соціальних мережах або просто зателефонуйте нам на гарячу лінію!