Незважаючи на віддалений режим роботи, самоізоляцію та інші незвичні для всіх нас обставини, весь квітень команда MyCredit наполегливо працювала. Ми робили все можливе, щоб підтримувати наших клієнтів в будь-якій ситуації, і нам це вдалося.
Отже, як пройшов квітень MyCredit:
Погасили клієнтам відсотки по акції "Великодній weekend"
Протягом великодніх вихідних кожен день - 18, 19 і 20 квітня, ми розігрували погашення відсотків серед клієнтів, у яких на момент розіграшу була активна позика в сервісі. Всього в рамках акції ми погасили відсотків майже на 3 500 гривень, а переможцями стали відразу 3 клієнта!
Команда MyCredit завжди готова йти назустріч і підтримувати вас. Ми знаємо, що для деяких клієнтів погашення кредиту стало скрутним. Тому ми розробили варіанти виходу з проблемної ситуації.
Ви можете безкоштовно продовжити кредит на будь-який термін, і зберегти при цьому знижку за промокодом; повернути позику частинами; погасить кредит протягом 3 пільгових днів після закінчення терміну дії договору. Якщо ви потрапили в складну ситуацію - просто зв'яжіться з нами, разом ми підберемо зручний для вас варіант і складемо графік виплати.
Подарували знижки до 60% на погашення кредиту
25, 26 і 27 квітня ми роздавали знижки до 60% на погашення кредиту! Знижку отримали клієнти MyCredit, у яких дата погашення за договором припала на ці дні, а також клієнти, які не встигли погасити позику вчасно і потрапили в прострочення.
Знаємо, що ця акція сподобалася багатьом з вас і обіцяємо продовжувати і далі радувати вас цікавими акціями і спеціальними пропозиціями.
Наш директор Дмитро Стензя дав інтерв'ю для популярного новинного порталу LIGA.net, де розповів про цінності компанії і команди MyCredit, соціальну відповідальність, і про те, як компанія підтримує клієнтів під час карантину.
Друзі! Команда MyCredit продовжує працювати в режимі 24 на 7 і ми хочемо, щоб ви про це пам'ятали. Наша Служби турботи про клієнтів завжди на зв'язку, і в будь-який час дня і ночі готова відповісти на ваш запит, і допомогти вирішити будь-яку проблему.
Квітень закінчився, але команда MyCredit рухається тільки вперед! Ми вже готуємо для вас корисні і цікаві оновлення, якими порадуємо в наступному місяці.
Спасибо всем клиентам за отзывы. Благодаря вам мы можем улучшать работу нашего сервиса и сайта.
Сподобалися нововведення або з'явилися ідеї як поліпшити наш сервіс? Діліться своєю думкою на нашій сторінці в Facebook або в Direct Instagram. Ми обов'язково прислухаємося до ваших порад і реалізуємо їх у майбутньому.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, йде процесЗачекайте, заявка обробляєтьсяПісля закінчення часу очікування рекомендуємо звернутися в Службу турботи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися