18 жовтня у Києві відбулась третя щорічна конференція від професіоналів affiliate-маркетингу в Україні Admitad Expert Kiev 2019. У заході взяли участь понад 500 учасників, серед яких були представлені великі рекламодавці, топові веб-майстри та власники інтернет-магазинів.
Одним із доповідачів конференції стала директор з маркетингу MyCredit Серафима Нехода. Її виступ розкривав одну із найважливіших тем у роботі компанії – системи скорингу.
Під час доповіді Серафима приділила значну увагу процесу формування міцних стосунків з клієнтами: «Сучасні системи скорингу, які наша компанія використовує у своїй роботі, дають нам змогу максимально точно визначати клієнтів, яким ми можемо довіряти так, як вони можуть довіритись нам. Для нас це пріоритет номер один. Система також дозволяє нам одразу ж виявити можливі шахрайські дії та зіграти на випередження, зберігши персональні дані та гроші наших клієнтів у безпеці».
Цьогорічну програму конференції розділили на дві тематичні секції, присвячені фінансам та e-commerce. В кожній з них виступили експерти, які поділились досвідом та розповіли про специфіку побудови СРА-маркетингу в цих напрямках. Спікери представляли кейси, в яких кожен учасник міг знайти цікаві рішення для просування власного бізнесу.
«Дуже важливо, що ми з колегами можемо зустрічатись на подібних заходах та обмінюватись досвідом. Кожен з нас шукає найкращі можливості для комунікацій з клієнтами. У сьогоднішньому відкритому світі ми хочемо бути завжди поруч із нашими клієнтами та допомагати їм у будь-якій ситуації», - додала Серафима.