У березні цього року Нацбанк в партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини запустив Всеукраїнську інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінпослуг «Знай свої права».
Мета кампанії — розповісти громадянам про їх права і обов'язки при користуванні фінансовими послугами.
Команда MyCredit приєдналася з кампанії Нацбанку і активно підтримує поширення матеріалів з фінансової грамотності.
«Ми в MyCredit робимо все для того, щоб наші клієнти в будь-який час дня і ночі могли отримати не тільки фінансову допомогу, а й повну інформацію про умови співпраці. Для нас важливо, щоб всі споживачі фінпослуг відчували себе економічно захищеними. Тому ми приєдналися до кампанії #ЗнайСвоїПрава і будемо сприяти її просуванню», — зазначив Владислав Белан, СЕО MyCredit.
Більше дізнатися про свої права як споживача фінпослуг можна на офіційній сторінці проекту #ЗнайСвоїПрава.
Потрібна консультація, як просто і безпечно отримати гроші в онлайні? Телефонуйте, пишіть в онлайн-чат Служби турботи MyCredit, фахівці якої відповідають на питання 24/7.