Листопадові солодощі MyCredit

result-november
01 грудня 2017

Щоб листопадові сірі будні не тиснули на нас, ми всією командою MyCredit всіляко боролися з цим тиском і плідно попрацювали в цьому місяці. Ми запустили для вас нові акції, програми, термінали. Загалом, робили все для того, щоб вам було ще вигідніше і зручніше користуватися нашим сервісом.

Отже, що ми встигли зробити в листопаді:

  1. Запустили кредит під 0%

    1-ua

    Нова акція "Солодкі 0% *" доступна для клієнтів MyCredit, які оформляють перший раз займ в нашому сервісі. З листопада всі нові клієнти зможуть подати заявку на отримання коштів в розмірі до 3000 гривень на термін до 25 днів, під мінімальну ставку 0,04% в день. Безвідсотковий кредит - це відмінний шанс оцінити всі переваги і при цьому не переплатити зайвого.

    Детальніше

  2. Запустили Кешбек

    2-ua

    Тепер MyCredit повертає постійним клієнтам нараховані відсотки за новою програмою-кешбек "Ділимо витрати навпіл". Щочетверга одному постійному клієнтові ми гасимо відсотки, які накопичилися за його кредитом.

    Детальніше

  3. Провели чорну п'ятницю

    Цілих 5 днів листопада дарували всім постійним клієнтам додаткові 30% знижки. У дні, присвячені до чорної п'ятниці, крім бонусної програми лояльності Улюблений клієнт, діяла і спеціальна 30% знижка. Знижки підсумовувалися і тому постійні клієнти, які накопичили за бонусною програмою знижки могли отримати позику в половину дешевше.

    Детальніше

    3-ua
  4. Запустили термінал

    4-ua

    City-24 - новий термінал, в якому всі клієнти зможуть погашати свої кредити. Ми вже співпрацюємо з найпопулярнішими терміналами iBox, Easy Pay і TYME. Додаткові 7774 терміналів City-24 по всій Україні призначені спростити процес погашення позик, тепер і для клієнтів нашого сервісу.

    Список терміналів в вашому регіоні можна подивитися тут.

  5. Прокачали нашу клієнтську підтримку

    Спеціаліст в області клієнтського сервісу та ділового спілкування провів тренінг по роботі з клієнтами для менеджерів відділу верифікації MyCredit. Менеджери верифікації навчилися конструктивній взаємодії в емоційно напружених і конфліктних ситуаціях, усвідомили важливість позитивного настрою і знаходили способи підтримки його. Крім того, підтягнули знання з телефонного ділового етикету і навчилися швидко орієнтуватися в запитах клієнта.

    5

Осінь закінчилася, готуємося до зими і до новорічних свят. Слідкуйте за нашими нововведення в наступному місяці.

Дякуємо всім клієнтам за відгуки. Завдяки їм ми можемо покращувати роботу нашого сервісу.

Сподобалися наші нововведення або є побажання для майбутніх змін? Діліться своїми думками в коментарях у соціальних мережах.