Нова акція "Солодкі 0% *" доступна для клієнтів MyCredit, які оформляють перший раз займ в нашому сервісі. З листопада всі нові клієнти зможуть подати заявку на отримання коштів в розмірі до 3000 гривень на термін до 25 днів, під мінімальну ставку 0,04% в день. Безвідсотковий кредит - це відмінний шанс оцінити всі переваги і при цьому не переплатити зайвого.
Детальніше
Щоб листопадові сірі будні не тиснули на нас, ми всією командою MyCredit всіляко боролися з цим тиском і плідно попрацювали в цьому місяці. Ми запустили для вас нові акції, програми, термінали. Загалом, робили все для того, щоб вам було ще вигідніше і зручніше користуватися нашим сервісом.
Отже, що ми встигли зробити в листопаді:
-
Запустили кредит під 0%
-
Запустили Кешбек
Тепер MyCredit повертає постійним клієнтам нараховані відсотки за новою програмою-кешбек "Ділимо витрати навпіл". Щочетверга одному постійному клієнтові ми гасимо відсотки, які накопичилися за його кредитом.
Детальніше -
Провели чорну п'ятницю
Цілих 5 днів листопада дарували всім постійним клієнтам додаткові 30% знижки. У дні, присвячені до чорної п'ятниці, крім бонусної програми лояльності Улюблений клієнт, діяла і спеціальна 30% знижка. Знижки підсумовувалися і тому постійні клієнти, які накопичили за бонусною програмою знижки могли отримати позику в половину дешевше.
Детальніше -
Запустили термінал
City-24 - новий термінал, в якому всі клієнти зможуть погашати свої кредити. Ми вже співпрацюємо з найпопулярнішими терміналами iBox, Easy Pay і TYME. Додаткові 7774 терміналів City-24 по всій Україні призначені спростити процес погашення позик, тепер і для клієнтів нашого сервісу.
Список терміналів в вашому регіоні можна подивитися тут.
-
Прокачали нашу клієнтську підтримку
Спеціаліст в області клієнтського сервісу та ділового спілкування провів тренінг по роботі з клієнтами для менеджерів відділу верифікації MyCredit. Менеджери верифікації навчилися конструктивній взаємодії в емоційно напружених і конфліктних ситуаціях, усвідомили важливість позитивного настрою і знаходили способи підтримки його. Крім того, підтягнули знання з телефонного ділового етикету і навчилися швидко орієнтуватися в запитах клієнта.
Осінь закінчилася, готуємося до зими і до новорічних свят. Слідкуйте за нашими нововведення в наступному місяці.
Дякуємо всім клієнтам за відгуки. Завдяки їм ми можемо покращувати роботу нашого сервісу.
Сподобалися наші нововведення або є побажання для майбутніх змін? Діліться своїми думками в коментарях у соціальних мережах.