Осінь - гарна пора для змін, оновлень та перезавантаження. Ось і в MyCredit вересень приніс грандіозні плани і нові ідеї для масштабних оновлень. Ми намітили курс на перезавантаження і вже займаємося його реалізацією.
Отже, чим займалася команда MyCredit у вересні:
Розіграли Citroen C3 в акції “Рулимо в літо”
10 вересня ми провели головний розіграш акції "Рулимо в літо з MyCredit" і розіграли суперприз - автомобіль Citroen C3! Розіграш проходив у форматі лотереї на нашому офіційному Youtube-каналі.
Переможцем став наш клієнт Ігор Сергійович з номером лотерейного квитка 137036. Крім головного розіграшу, ми порадували подарунками клієнтів, які давно з нами, а також розіграли смартфон серед глядачів трансляції.
Хочете знижку? А крутий гаджет в подарунок? Значить наші акції точно для вас! Заходьте на сторінки MyCredit в Facebook та Instagram, оформляйте кредит з промокодом і вигравайте смартфон Meizu і фітнес-трекер Xiaomi Mi Band.
Акція в Facebook триватиме до 22.10.2019, в Instagram до 21.10.2019. Поспішайте взяти участь!
Робити приємні сюрпризи клієнтам стало доброю традицією в нашому сервісі. У вересні ми провели додатковий розіграш, в якому розіграли смартфон Meizu. Учасники розіграшу були відібрані випадковим чином за номером телефону. Переможцем став Мацюк Олексій Миколайович. Вітаємо!
Попереду вас чекає ще багато додаткових розіграшів і подарунків. Можливо в наступний розіграш удача посміхнеться саме вам!
Керівники MyCredit - справжні професіонали. Вони знають відповіді на всі питання, придумують найкреативніші ідеї і знаходять вихід з будь-якої ситуації. У вересні наші керівники успішно пройшли тренінг "Керівник епохи змін", де дізналися ще більше секретів про те, як згуртувати команду, підвищити ефективність і мотивацію співробітників.
Вересень добігає до кінця, але команда MyCredit рухається тільки вперед. У жовтні вас чекають масштабні оновлення функціоналу нашого сервісу, а ще - захоплюючі акції з крутими призами. Слідкуйте за нашими новинами, щоб першим бути в курсі найцікавішого!
Дякуємо всім клієнтам за відгуки. Ви допомагаєте нам удосконалювати наш сервіс.
Сподобалися нововведення або є ідеї для майбутніх оновлень? Ми завжди чекаємо ваших коментарів на нашій сторінці в Facebook або в Direct Instagram. Ми обов'язково прислухаємося до ваших рекомендацій і реалізуємо їх в майбутньому.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Не сподобалося обслуговування
Будь ласка, перейдіть на російську, або українську розкладку