Не дивлячись на новорічні свята, команда MyCredit продуктивно попрацювала і реалізувала всі задумані на цей місяць плани. Січень був багатий на акції, подарунки та розіграші від MyCredit.
Отже, що ж ми зробили для вас у січні:
Провели новорічну акцію.
Цілий місяць на сайті MyCredit була активна акція "Новорічна країна". У ній була захована маса крутих подарунків, а саме 10 промокодів та участь у розіграші 10 гаджетів, серед яких Apple Watch, гіроборд, смарт-ваги і т. д. 17 січня ми назвали імена щасливчиків, які отримали подарунки.
За кешбек-програмою "Ділимо витрати навпіл" у цьому місяці повернули чотирьом клієнтам рекордну суму. Нагадуємо, щочетверга одному постійному клієнту ми гасимо відсотки, які накопичилися по його кредиту.
Радували всіх, хто підписався на наш канал в Telegram.
У січні ми провели перший розіграш серед фоловерів нашого Telegram-каналу. Для того, щоб стати учасником, досить було підписатися наш канал і заповнити форму, а вже 23 січня ми підвели підсумки розіграшу і портативна батарея Xiaomi вирушила до свого володаря.
Оформити реструктуризацію стало ще простіше - ця функція стала доступною для клієнтів в особистому кабінеті користувача. Тепер немає необхідності звертатися в клієнтську підтримку сервісу для її підключення: можливість активувати реструктуризацію відкривається на 4-й день прострочення і зробити це тепер ви зможете самостійно.
Прискорили роботу сайту.
Поки ми радували клієнтів подарунками, наші технічні фахівці оптимізували роботу сайту. І якщо раніше траплялося, що наш сайт довго завантажувався на деяких пристроях, то тепер його робота помітно прискорилася.
Слідкуйте за нашими оновленнями. Уже в лютому ми запустимо нову акцію!
Спасибі всім клієнтам за відгуки. Завдяки вам ми можемо покращувати роботу нашого сервісу.
Сподобалися наші нововведення або є побажання для майбутніх змін? Діліться своїми ідеями в коментарях у Facebook.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, будь ласкаЗачекайте, заявка обробляєтьсяВиконуємо запит до платіжної системи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися