Літні дні пролітають швидко. А хочеться встигнути стільки всього! Зустрічати світанки і проводити вечори в галасливій компанії, побачитися з усіма рідними та близькими, відправитися у велику або маленьку подорож...
На жаль, ми не можемо зупинити час. Але робимо все для того, щоб ви мали змогу отримати фінансову допомогу в будь-який час і насолодитися цим літом на всі 100%!
Сьогодні ми розповімо, як пройшов липень в MyCredit:
Розіграли призи в акції «MyEURO»
Початок літа в MyCredit пройшов під знаком футболу. Всі бажаючі могли скористатися нашою інстамаскою, щоб підтримати збірну України на Євро-2020, зробити класні сторі і виграти цінний приз.
12 липня в прямому ефірі Instagram ми розіграли багаторазовий сертифікат на знижку 90%, набір вболівальника і телевізор Ozone HD. Всі подарунки вже відправлені переможцям.
У липні ТОП-менеджмент MyCredit долучився до головної події літа в світі фінансів — MFO Summit 2021. Наші експерти виступили з доповідями, обмінялися досвідом та практичними ідеями з представниками інших фінансових компаній.
Ще раз дякуємо організаторам і партнерам за плідний MFO Summit 2021, завдяки якому ми скоро впровадимо корисні оновлення.
Оновили опис програми «Приведи друга»
У MyCredit можна не просто брати гроші, коли вони потрібні, але і заробляти, запрошуючи нових клієнтів в сервіс.
Щоб вам було зручніше користуватися рефералкою, ми оновили опис програми: додали лайфхаки по залученню, скріни і докладні пояснення.
У липні продовжувати кредити було вдвічі вигідніше. Пролонгація дозволяла не тільки зберегти початкову ставку по кредиту, але і виграти списання на суму до 2000 грн.
За умовами акції ми провели шість розіграшів, списали відсотків на загальну суму 4871 грн і ще раз довели, що бути клієнтом MyCredit завжди вигідно!
Прийшов час відпустити жаркий липень і зустрічати серпень. Для команди MyCredit це особливий місяць, адже нас чекає гучне святкування п'ятиріччя компанії, феєричні сюрпризи та розіграші цінних призів.
Слідкуйте за новинами та залишайтеся з MyCredit!
Сподобалися нововведення або з'явилися ідеї як поліпшити наш сервіс? Діліться своєю думкою на нашій сторінці в Facebook або в Direct Instagram. Ми обов'язково прислухаємося до ваших порад та реалізуємо їх в майбутньому.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, йде процесЗачекайте, заявка обробляєтьсяПісля закінчення часу очікування рекомендуємо звернутися в Службу турботи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися