Що робити, якщо не виходить пройти верифікацію

На сервісі MyCredit Ви можете пройти верифікацію двома способами: це BankID, а також фотоверифікація.

BankID потребує менше зусиль з Вашого боку, оскільки автоматично підтягує дані з банку, клієнтом якого Ви є. Якщо з якихось причин цей спосіб Вам недоступний, альтернативою є фотоверифікація. В цьому випадку Ви фотографуєте себе та свої документи для ідентифікації особистості.

Що робити, якщо система не приймає фото?

Можливо, зображення Вашого обличчя або документів нечітке. В такому разі, спробуйте поліпшити освітлення. Якщо фронтальна камера Вашого смартфону має слабку роздільну здатність, попросіть когось сфотографувати Вас. У основної камери смартфону роздільна здатність краща.

Також, під час перевірки на Вас не має бути головного убору та сонцезахисних окулярів. Якщо Ваша зовнішність змінилася та відрізняється від фотографії в паспорті, можливо, система не може ідентифікувати вас. В такому разі, пройти перевірку доведеться іншим способом. Проходити фотоверифікацію система дозволяє тричі, що три дні.

Щоб ми могли допомогти, зверніться в Службу турботи MyCredit — напишіть в онлайн-чаті або зателефонуйте 0 800 214 111 (безкоштовно з мобільного).

Чи була ця відповідь Вам корисна?
Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care
img