При реєстрації через BankID НБУ в анкету підтягнулися дані з помилкою. Що робити?
Система BankID НБУ передає MyCredit персональну інформацію, яка зберігається в обраному вами банку. Якщо дані застаріли або містять помилки, вони будуть завантажені в Особистий кабінет в такому вигляді, і ви не зможете виправити їх самостійно.
BankID НБУ підтягнув ваші ПІБ або паспортні дані з помилкою? В такому випадку:
- зверніться до свого банку, щоб оновити персональні дані,
- пройдіть повторну реєстрацію BankID НБУ через інший банк, клієнтом якого ви є.
Важливо! Якщо ви збережете в Особистому кабінеті недостовірну/помилкову інформацію, система видасть автоматичну відмову за заявкою.
Чи була ця відповідь Вам корисна?
Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
![content-manager](https://media.mycredit.ua/images/content/content-manager.png)
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care
![img](https://media.mycredit.ua/images/banner/banner-default/blank.gif)