Що робити, якщо оплата кредиту банківською карткою не пройшла?

При оплаті кредиту банківською картою платіж можуть відхилити з технічних причин. У такій ситуації рекомендуємо:
Прикріпити (переприв'язати) поточну карту повторно.

  1. Звернутися в підтримку свого банку для вирішення питання.
  2. Внести оплату з іншої картки.
  3. Оплатити кредит іншим способом:
    • в інтернет-банкінгу вашого банку;
    • в касі банку, надавши реквізити MyCredit;
    • в терміналах самообслуговування ПриватБанку, Ibox, EasyPay, City24, Банку Фамільний, 2click, 24nonStop;
    • по телефону (для клієнтів «ПриватБанку»), зателефонувавши в службу клієнтської підтримки та вказавши реквізити MyCredit,
    • через відділення «Нова Пошта».
Чи була ця відповідь Вам корисна?
Все ще залишилися питання? Тоді телефонуйте нам:
content-manager
Дар'я Навроцька
Керівник відділу Customer Care
img