Оплачувати розстрочку потрібно кожні 30 днів. Кількість оплат залежить від терміну, на який була оформлена розстрочка.
- 90 днів — 3 платежі,
- 120 днів — 4 платежі,
- 150 днів — 5 платежів,
- 180 днів — 6 платежів.
Наприклад, якщо ви оформили розстрочку на 3 місяці, то потрібно буде внести 3 фіксовані оплати в зазначений термін.
Розмір і дату платежу по розстрочці можна уточнити в зручний час:
- самостійно в Особистому кабінеті користувача (в додатку або на сайті MyCredit);
- звернувшись до Служби турботи за номером 0 800 214 111.
Сплачуйте розстрочку зручним способом:
- за номером телефону без авторизації;
- в мобільному додатку або на сайті MyCredit після швидкої авторизації;
- через інтернет-банкінг;
- в касі вашого банку за реквізитами;
- в терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, City24, Банку Фамільний, 2 click, 24 non Stop;
- зателефонувавши на короткий номер 3700 (тільки для клієнтів ПриватБанку),
- через відділення «Нова Пошта».
Важливо! Щоб уникнути додаткових нарахувань, оплачуйте розстрочку згідно графіку. Якщо внести платіж в неповному обсязі або з запізненням, на суму кредитного договору одноразово нараховано 15% комісії за обслуговування заборгованості, а за кожен день прострочення буде додатково нараховуватися 2,5% від тіла щомісячного платежу.