Весна — час нових планів і надій. Незважаючи на черговий локдаун, наша команда плідно працювала весь місяць, порадувала вас вигідними пропозиціями і підтримала корисні ініціативи.
Давайте згадаємо, як пройшов квітень MyCredit:
Запустили акцію «Подвійний удар»
Ви вже бачили оновлені умови нашої реферальної програми? Якщо запрошений вами друг оформить кредит до 16 травня, ви гарантовано отримаєте 250 грн на бонусний рахунок і зможете взяти участь в розіграші 300 грн на мобільний рахунок для двох.
У квітні відбулася велика ТБ-прем'єра MyCredit! Всі, хто встиг зробити фото нашої реклами на улюблених телеканалах, отримали секретний промокод на знижку 60%.
На цьому сюрпризи не закінчуються, слідкуйте за оновленнями на сайті та в соціальних мережах.
Підтримали кампанію #ЗнайСвоїПрава
Наш сервіс приєднався до Всеукраїнської інформаційної кампанії #ЗнайСвоїПрава, яку Нацбанк запустив разом з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини.
Пропонуємо подивитися короткий відеоролик і дізнатися, чи не порушують ваші права при підписанні кредитного договору.
Карантин — непростий час, особливо для дітей, позбавлених батьківської підтримки.
У квітні ми встигли зробити багато добрих справ: закупили медобладнання, маски і антисептики для Дитячого будинку сім'ї Хуторних (Київ), Будинку маляти (Кременчук) і Центру соціально-психологічної реабілітації (Чернівці).
Готові до великодніх розваг? А до розіграшу реальних грошей? Тільки в MyCredit ви можете отримати 10 000, 5000 або 2000 грн просто на банківську картку!
Щоб виграти гроші, вгадайте, скільки яєць в банці і зареєструйтеся в розіграші. Ми назвемо переможців 14 травня в прямому ефірі Instagram.
Квітневі починання подарували нам багато ідей і яскравих емоцій. З радістю стартуємо в теплий травень, щоб знову радувати вас корисними оновленнями, класними акціями й робити доступними гроші.
Не пропустіть все найцікавіше — залишайтеся з MyCredit!
Сподобалися нововведення або з'явилися ідеї як поліпшити наш сервіс? Діліться своєю думкою на нашій сторінці в Facebook або в Direct Instagram. Ми обов'язково прислухаємося до ваших порад та реалізуємо їх в майбутньому.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, йде процесЗачекайте, заявка обробляєтьсяПісля закінчення часу очікування рекомендуємо звернутися в Службу турботи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися