Графік прийому клієнтів в період карантину

Шановні клієнти! У період карантину ми тимчасово скорочуємо години прийому клієнтів в офісі компанії. Особистий прийом буде здійснюватися по понеділках - з 9:00 до 19:00 за попереднім записом. Записатися можна за телефонами гарячої лінії, а також звернувшись на електронну пошту компанії.

grafic-prioma-client

У зв'язку з введенням карантину на території України, для того, щоб не допустити поширення коронавирусной інфекції (COVID-19), компанія MyCredit тимчасово обмежує години прийому клієнтів в офісі компанії. У період карантину особистий прийом клієнтів буде здійснюватися по понеділках з 9:00 до 19:00 (з 13:00 по 14:00 перерва) тільки за попереднім записом. Записатися на прийом можна звернувшись за номерами гарячої лінії Служби турботи MyCredit, а також по електронній пошті.

Служба турботи MyCredit продовжує працювати в режимі 24 на 7, і в разі виникнення будь-яких питань або проблем в роботі з сервісом, ви можете звернутися до нас зручним для вас способом - зателефонувати за телефонами гарячої лінії 073 369 41 11 067 369 41 11, 050 369 41 11 0 800 214 111; написати на офіційні сторінки компанії в Facebook та Instagram; а також відправити лист на електронну пошту [email protected].

В даний час обробка запитів, отриманих на електронну пошту, може зайняти до 3-х робочих днів. Ми робимо все можливе для того, щоб прискорити обробку звернень, і в найкоротші терміни надавати кваліфіковану відповідь на будь-яке питання.

Будьте здорові і бережіть себе!

З турботою про вас, команда MyCredit

Корисні статті
Залиште свій коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім`я
Будь ласка, введіть Ваш коментар
captcha=feedback
Введіть символи