Технічні фахівці MyCredit безперервно вдосконалюють функціонал нашого сайту, роблячи його більш зручним і зрозумілим для клієнтів.
Багато користувачів вже помітили, що у нас змінилася логіка здійснення платежів через особистий кабінет. Крім цього ми спростили процедуру верифікації. Все стало ще простіше і у вас з'явилися нові можливості!Що змінилося?
Процедура верифікації. Після того як клієнт вказав дані своєї картки відбувається верифікація - підтвердження її працездатності та належності клієнту.
Раніше для здійснення цієї процедури ми тимчасово блокували на картці клієнта випадкову суму до 5 гривень, яку потрібно було ввести у спеціальне поле. Цю суму можна було дізнатися на гарячій лінії банку або в інтернет-банкінгу.
Зараз верифікація відбувається наступним чином: ми блокуємо на картці клієнта 1 грн, після цього на мобільний телефон надходить SMS з перевірочним кодом. Код потрібно ввести у спеціальне поле і все - процедура верифікації здійснена успішно.
Попередньо ми рекомендуємо зв'язатися з банком, клієнтом якого ви є й уточнити, чи налаштовані у вас SMS-оповіщення про підтвердження оплати через інтернет. Якщо ні - підключіть цю функцію. Послуга підключається безкоштовно в будь-якому банку України.
У деяких банках оповіщення можуть надходити не в вигляді SMS, а в повідомленні у Viber або іншу програму. Тому будьте уважні і якщо SMS не приходить - в першу чергу перевірте месенджери.
Більше не потрібно дзвонити в банк і питати, яка сума заблокована на вашій картці, тепер все відбувається максимально швидко та без зайвих дій.
Додаткові можливості
Крім того, що ми спростили процес верифікації ми підготували і реалізували наступні оновлення:
- Можливість прив'язати додаткову картку. Ви можете прив'язати кілька карток і користуватися тією, якою вам зручно в даний момент.
- Можливість змінювати основну картку. Зарахування кредитних коштів буде відбуватися саме на ту картку, яку ви вибрали в якості основної. У разі необхідності ви можете самостійно змінити основну картку.
- Опцію перевірки терміну дії картки. Тепер ми відстежуємо термін дії карток наших клієнтів і якщо термін добігає кінця - ви точно не пропустите цей момент, в особистому кабінеті картка буде підсвічена червоним.
Крім цього наші фахівці працюють над реалізацією можливості видалення картки. Якщо ви перестали використовувати будь-яку з прив'язаних карток - закінчився термін дії або картка загублена, ви зможете самостійно видалити її з особистого кабінету. Скоро ця функція буде доступна.
Сподіваємося, вам сподобаються наші оновлення та ви оціните зміни в процесі верифікації та здійсненні оплат в особистому кабінеті.
Є ідеї щодо вдосконалення роботи сервісу? Надсилайте їх на пошту [email protected] з позначкою "Є ідея". Саме завдяки вам MyCredit розвивається і стає ще краще!