Перший місяць весни видався сніжним і морозним. Але тільки не для команди MyCredit. Ми наполегливо працювали весь місяць і приготували для вас багато приємних сюрпризів.
Отже, що ж ми зробили в березні:
Підвели підсумки акції "Створюй мрії".
Цілий місяць на нашому сайті була активна акція "Створюй мрії", де клієнти ділилися своїми бажаннями і розповідали про найпотаємніше. В акції взяли участь близько 2 500 осіб. 12 березня ми провели розіграш і оголосили імена 10-ти переможців, чиї мрії ми втілили в життя!
Підписники MyCredit у соціальних мережах отримали шанс виграти круті подарунки - окуляри віртуальної реальності, портативну колонку і smart-чашку! Деталі та умови акції шукайте на сторінці MyCredit у Facebook та у нашому Telegram-каналі
.
Отримали нагороду "Зірка якості".
У березні було оголошено підсумки щорічного Національного рейтингу якості товарів та послуг "Зірка якості-2017". Сервіс MyCredit отримав звання "Краще підприємство країни". Рейтинг формує Український Комітет Економічного Розвитку на основі даних, наданих органами державної статистики. Ми дуже надихнулися отриманням цієї нагороди і хочемо розділити цю радість з нашими клієнтами.
Тепер клієнти MyCredit можуть зв'язатися з фахівцями технічної підтримки у Viber! Для цього потрібно просто зателефонувати або відправити повідомлення за номером 097 075 44 93. Співробітники відділу підтримки клієнтів допоможуть вирішити будь-яку проблему, пов'язану з роботою сервісу.
Стали спонсором курсу "Мистецтво бути батьками".
Найголовніше в житті - це діти. Питання про те, як стати дитині не просто батьками, а й друзями, побудувати з ним довірчі та теплі відносини, важливі для кожного з нас. Тому MyCredit надав спонсорську підтримку курсу "Мистецтво бути батьками". Сімейний психолог Людмила Байдалова розповіла, як правильно піклуватися, проявляти любов і надихати свою дитину, поділилася порадами про те, як досягти гармонії у відносинах і стати дитині справжнім другом.
Слідкуйте за нашими новинами. Ми вже готуємо оновлення, які обов'язково порадують вас у квітні!
Дякуємо всім клієнтам за відгуки. Завдяки вам ми можемо вдосконалювати роботу сервісу.
Сподобалися наші нововведення або є побажання для майбутніх змін? Діліться своєю думкою в коментарях на нашій сторінці в Facebook.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, йде процесЗачекайте, заявка обробляєтьсяПісля закінчення часу очікування рекомендуємо звернутися в Службу турботи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися