Щоб зробити цей травень найкращим, ми цілий місяць тішили вас солодкими пропозиціями — дарували гроші, гроші і знову гроші! А ще наша команда покращувала можливості сервісу і отримала заслужені нагороди.
Настав час згадати, як пройшли травневі дні в MyCredit:
Подарували 17 000 грн
Підрахувати, скільки яєць влізе в п'ятилітрову банку — непросте завдання, але ви впоралися! В акції «Справа в яйцах» взяли участь кілька тисяч наших клієнтів — конкуренція за грошові призи була серйозною.
14 травня в прямому эфірі Instagram відубувся великий розіграш. Ми вже надіслали 2 000, 5 000 і 10 000 грн трьом переможцям на їх банківські картки.
21 травня відбулася четверта церемонія нагородження переможців FinAwards 2021. Це щорічний конкурс, в якому банки, страхові та мікрофінансові компанії змагаються за звання кращих.
За результатами голосування MyCredit отримав срібло в категорії «Лідер рейтингу мікрофінансових організацій». Наша друга нагорода — «Провідні технології та інновації» в категорії МФО.
З MyCredit ви завжди отримуєте більше! Серед усіх, хто до 18 червня встигне взяти кредит в мобільному додатку, ми щотижня розігруємо 5 мобільних поповнень на 100 грн!
Перші розіграші пройшли 21 і 28 травня, але акція триває. Поспішайте, ви ще встигнете виграти гроші на мобільний!
У вас є активний кредит? Зараз кращий час продовжити його та виграти погашення відсотків або крутий смартфон Xiaomi Redmi Note 9!
За умовами акції «Час пролонгувати» щочетверга ми вибираємо щасливчика, якому повністю гасимо відсотки за договором. Ми вже назвали імена перших переможців, попереду — два щотижневих і великий розіграш смартфону, який пройде 11 червня!
Теплий травень пройшов непомітно, залишивши солодкий післясмак свята. Що ж, настав час стартувати в літо — ми вже готуємо для вас цікаві акції з класними призами.
Залишайтеся з MyCredit — попереду багато цікавого!
Сподобалися нововведення або з'явилися ідеї як поліпшити наш сервіс? Діліться своєю думкою на нашій сторінці в Facebook або в Direct Instagram. Ми обов'язково прислухаємося до ваших порад та реалізуємо їх в майбутньому.
Дякуємо! Ваш запит опрацьовується командою Управління якістю обслуговування клієнтів. Ми обов’язково розберемось у ситуації та повідомимо Вас про результат. У випадку, якщо Ваш запит вимагає негайного рішення, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи.
Ваш запит надіслано
Будь ласка, перейдіть на російську або українську розкладку
Зачекайте, йде процесЗачекайте, заявка обробляєтьсяПісля закінчення часу очікування рекомендуємо звернутися в Службу турботи
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися
Для введення промокоду Вам необхідно увійти в особистий кабінет або зареєструватися